Autor Zpráva
Swyq
Profil *
Zdravim jsem začátečník zatím jsem dělal jen dvoje stránky v HTML,ale snažím se pořád učit, jenže jsem slíbil udělat kamarádovi stránky jednoduché podle vizitky a už dva měsíce se patlám v tom kde jsem udělal chybu a nevím dokonce jsem je už několikrát předělal,ale výsledek je stejný při různých rozlišeních se mi celé rozhodí http://www.zyzik.tym.cz/ podle toho co jsem četl o vyhledávačích jsem se rozhodl vyvarovat rámům a zkusit pro mne nové CCS styly. Bohužel musím zachovat layout stránek, což je pro mne výzva. Zde je styl:

body {
    background-color: rgb(153,204,153);
    color: white;
    margin: 0px;
    font-weight: 700;
    text-align: center;
    font-size: 30px;
    font-family: sans-serif;
}
a:link {
    color: black
}
a:visited {
    color: blue
}
a:active {
    color: red
}
.cerna {
    height: 65%;
    width: 100%;
    background-color: black;
}
.oranzova {
    height: 35px;
    width: 100%;
    background-color: rgb(253,123,19);
}
.jmeno {

    right: 27%;
    bottom: 1%;
    font-size: 20px;
    color: black;
}
.zelena {
    background-color: rgb(153,204,153);
    width: 100%;
    bottom: 60%;
}
.kontakty {

    left: 30px;
    bottom: 1%;
    font-size: 20px;
    color: black;
}
.sluzby {

    right: 25px;
    font-size: 20px;
}
.kurziva {
    font-style: italic;
    font-size: 18px;
}
.modrynadpis {
    font-family: fantasy;
    font-size: 21px;
    color: rgb(253,123,19);
}
.emailtel {
    color: rgb(72,73,147);
    
}

Děkuji za jakoukoliv radu a pomoc při odstranění či odhalení mé chyby

Moderátor Petr ZZZ: Titulek „Rozhození stránky prosím poraďte co dělám špatně“ nevystihuje podstatu dotazu. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
Moderátor Petr ZZZ: Vkládej prosím kódy mezi značky [pre] a [/pre] (stačí kliknout na ).
jenikkozak
Profil
Swyq:
Nevím moc, čeho chceš dosáhnout. Ale začal bych tím, že bych vyházel všechny deklarace výšek. Především u třídy cerna.