Autor Zpráva
XMassJaros
Zdrawím všechny...

Chtěl bych poradit jak mám udělat dvojitý úvozovky já jsem viděl učitelku jak zmáčkla (držela) SHIFT a dala u s krožkem. Já jsem to osobně zkoušel a de mě leda tak nothing... To beztak musím mít nějakej program ne ? (HTML) sem někde viděl na netu za hovadinu .... Prosím budu moc vděčnej už to zjišťuju aspoň min. tři týdny a už mě to fakt s.e.r.e. :))))))))))) díkec předem s pozdrawem XMassJaros :)))))))))))))
Darker
Na anglické klávesnici jsou uvozovky na klávese vlevo od enteru, pokud zmáčkneš shift.
Zde máš obrázek.
Nejdříve zmáčkni žlutě vyznačsný shift, poté červeně označenou zklávesu (shift stále drž). Obě klávesy pusť. Pokud se oběví vykřičník, opakuj postup s žlutou klávesou.
V obou případech skus ještě po puštění kláves stisknout mezerník, občas se pak uvozovky oběví.
Stano
mi to pripomína http://www.flickr.com/photos/16201371@N00/2375571206/

XMassJaros:
zmačkni shift a mačkaj doradu všetky klávesy kým nenájdeš čo potrebuješ, ak sa to nepodarilo tak to zopakuj bez shiftu, ak sa ani tak nepodarilo zmačkni shift+alt a zopakuj predchádzajúci postup.

alebo si ich skopíruj stadeto " (môžeš použiť print screen - take tláčítko hore niekde pri F12) a potom do dokumentu to vložíš pravým tlačítkom myši kam to chceš dať a tam vyber vložiť. potom to musíš trošku orezať, ale to už zvládneš. a niet zač.
Darker
Stano:
môžeš použiť print screen
Ideální pro textové dokumenty.
laijk
Stano:
to som trochu nepochopil načo to má orezávať, však nech si to skopíruje niekam do .txt súboru a odtial nech si to kopíruje kde chce oveľa jednoduchšie.
Stano
Darker:
tak pripúšťam že ak chce XMassJaros programovať tak by to bol menší problém, ale na bežné písanie vo worde to bohate stačí...

laijk:
ale no
laijk
Stano:
tak som to asi ja zle pochopil...
jenikkozak
Stano: