Autor Zpráva
papr
Profil *
rád bych se zeptal jestli se snižuje hodnota webu s ohledem na SEO v případě stálého zvyšování a vytváření počtu podstránek.? Je rozdíl mezi webem s cca 10 podstránkami a např. s 50 podstránkami. ? Neublížím tím webu když se snažím podrobněji rozepisovat formou podstránek svoji profesi? Moc děkuji za názor, Pavel
Plaváček
Profil
papr:

Každý web má obsahovat tolik stránek, kolik je potřeba, aby splnil účel, k němuž byl určen. Termín "podstránka" neznám.
papr
Profil *
tak tedy ne podstránek ale stran:-) nebo jak to napsat jinak odborně. Jedná se o web na stavební řemesla ( www.cz-stavby.cz ). Kde v případě že budu chtít podrobně rozepsat každé řemeslo alespoň jednou normostranou potřebuji odhadem více jak 20-30 "stran" . Teď je web co se týká klíč. slov na tom dobře ( si myslím:-) ale nerad bych mu ublížil tím že se budu podrobněji rozepisovat.......
Petr ZZZ
Profil
papr:
Pagerank stránky předáváním neubývá, protože se jen kopíruje, takže z tohoto pohledu další stránky webu neublíží. Na co bych si ale dal pozor, je opakování důležitých klíčových slov na více stránkách, aby se nestalo, že vyhledávač nebude vědět, kterou vybrat, protože si stránky budou vzájemně konkurovat. Bude-li však každá stránka o něčem jiném, neměl by s tím být problém, ale naopak by to mohlo tvému webu jako celku prospět. Důležitá je vnitřní architektura webu, tedy jak jsou stránky prolinkované. Jinak viz Plaváček – všechno důležité řekl jednou větou.
Plaváček
Profil
papr:
Kde v případě že budu chtít podrobně rozepsat každé řemeslo alespoň jednou normostranou potřebuji odhadem více jak 20-30 "stran"

Tomuhle vůbec nerozumím.
papr
Profil *
Plaváček:
např. nátěry lze rozdělit na nátěry střech, nátěry konstrukcí, nátěry fasád atd. zednické práce lze rozdělit na omítky, beton.podlahy, zdění atd. Každé řemeslo má desítky odvětví a zákazník který když přijde na můj web a nevidí tu konkrétní činnost kterou hledá, odchází. ( mám osobně zjištěno od svých zákazníků). Každému odvětví které dávám na web rozumím, tudíž dokážu napsat něco zajímavého. Jenom jsem potřeboval vědět jestli to neublíží webu s ohledem na SEO. Co se týká zákazníka vím že je to ku prospěchu ale k čemu by mi to bylo kdyby mně nenašel:-) Jinak Petru ZZZ děkuji za hodnotný názor.......
Martin12
Profil *
Je jedno kolik máš těch Tvých podstránek, jde o to, jakou má stránka váhu. Více jsem se rozepsal zde http://freebit.cz/seo-optimalizace-stranek/
LudekBrno
Profil
papr:

Právě naopak, čím více zajímavých a užitečných textů na webu máš, tím lépe. A drobení hodnoty webu na více stránek zabráníš jednoduše tak, že na každé stránce do toho textu zakomponuješ tématicky pár odkazů vedoucích na požadovanou cílovou stranu (např. úvodní) s anchor textem obsahující požadované klíčové slovo. Pro příklad třeba takto: když se někde v textu na těch dalších stranách vyskytne slovo "nátěr", udělat jej jako odkaz na titulní stranu. Potom se ti bude na titulní straně kumulovat hodnota webu pro klíčové slovo "nátěr". Takto se to dá různě kombinovat, ideální je, když zvolíš více klíčových slov a každé z nich takovým způsobem pomocí odkazů směruješ na jinou cílovou stránku.
Homer
Profil
papr:
a zákazník který když přijde na můj web a nevidí tu konkrétní činnost kterou hledá, odchází.

Tím sis sám odpověděl.

Prostě vytvoř potřebné stránky, které uživatelé hledají a zatím nenacházejí. Zbytečně řešíš blbosti typu: "jestli se snižuje hodnota webu s ohledem na SEO v případě stálého zvyšování a vytváření počtu podstránek.?"
papr
Profil *
Homer:
a od toho je toto vlákno které říká " zeptejte se na kteroukoliv blbost, každý jednou začínal" ...... ostatním moc děkuji za názory, určitě pomohly, dík
Petr ZZZ
Profil
LudekBrno:
Pro příklad třeba takto: když se někde v textu na těch dalších stranách vyskytne slovo "nátěr", udělat jej jako odkaz na titulní stranu. Potom se ti bude na titulní straně kumulovat hodnota webu pro klíčové slovo "nátěr".

Z technického hlediska to tak může (nějaký čas) fungovat, z praktického hlediska to dobrý nápad není, pokud se titulní stránka nevěnuje skutečně tématu "nátěr". Přijdeš totiž o návštěvníky, kteří otráveně zase odejdou, protože hledali informace o nátěru a ne nějakou vstupní stránku. Nehledě na to, že by to vyhledávač mohl vyhodnotit jako manipulativní techniku a mohl by stránku penalizovat.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0