Autor Zpráva
pavel_pisa
Profil
Zdravím,
napsal jsem amatérsky kompletně webovou stránku. A seo-service mi vyhazuje chyby, které nemůžu nikde najít.
Nikdy jsem to nedělal tak nevím jak správně postupovat. A ještě bych potřeboval poradit jak je lépe otextovat, zdá se mi to dost nepřehledné.
Nekamenujte mě a předem děkuji za rady.
pcmanik
Profil
1. Toto zmaz, nech si seo service a jemu podobny hovoria co chcu - <meta name="robots" content="all,follow" />
2. Na zaciatok dokumentu dopis <!doctype html>
3. Ostatne chyby su nepodstatne a co sa tyka html kodu tak chybi k nemu si mozes pozret tu.
pavel_pisa
Profil
Řekněme že bod 1. a 2. jsem udělal.
3. bod - ty chyby sám prostě nezvládnu, vidím ji označenou, najdu ji, ale nevím jak odstranit.
a co s úpravou textu?
jenikkozak
Profil
pavel_pisa:
ty chyby sám prostě nezvládnu, vidím ji označenou, najdu ji, ale nevím jak odstranit.
Naštěstí ten validátor píše, co mu vadí.

1) Stránka může mít jen jednou <body>.
2) Validátoru vadí parametr border u obrázků, chce, aby se to zapisovalo v CSS.
3) Area má povinný alternativní text.
4) Vypisujete title před tím, než nastavujete kódování.
<b>buffyfitness(zavináč seznam a tak)<b>
Na konci má být uzavření béčka.
Petr ZZZ
Profil
pavel_pisa:
A seo-service...

Podobné SEO-služby vnímám především jako matoucí, mj. protože se zabývají téměř výlučně nepodstatnými vnitřními (onpage) faktory, zatímco pozice ve vyhledávání jsou určovány především vnějšími (ofpage) faktory. Pominu-li hrubé chyby v kódu, ohrožující funkčnost stránky či webu jako celku, potom jediným podstatným vnitřním faktorem je vlastní obsah, zajímavý pro brouzdala, ale s tím ti žádný SEO-servis neporadí, ten musíš zplodit sám.

Pokud ti záleží na validitě a máš potíže s anglickými hláškami, mohu doporučit český validátor.
jenikkozak
Profil
Petr ZZZ:
Pokud ti záleží na validitě a máš potíže s anglickými hláškami, mohu doporučit český validátor.
Ne že by tam nebyla spousta angličtiny při kontrole HTML 5. :-)
Petr ZZZ
Profil