Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Evice Profil * |
#1 · Zasláno: 9. 9. 2011, 09:56:10
Dobrý den, spíše než dotaz bych se potřebovala ujistit o správné úvaze, která se týká míry konverze cesty k cíli -- nákupu.
1. Předpokládám, že nějaká průměrná statistika míry konverze cesty k cíli neexistuje a že tento údaj zavisí i s druhem prodávaného zboží. U našeho e-shopu (www.catgang.cz) se pohybuje okolo 35%. Je to hodně, nebo je to v pořádku? 2. Z GA vyplývá, že při přechodu na krok Informace pro doručení z Košíku odchází více než 50% uživatelů. Myslím si, že hodně uživatelů používá košík jen pro srovnání zboží (přehled vybraného zboží) a pak prostě nenakoupí. Může být? Skoro 50% uživatelů odchází i z podmínek pro doručení. Zjisťují pouze obchodní podmínky, podmínky pro doručení? Díky |
||
__construct Profil |
#2 · Zasláno: 9. 9. 2011, 10:24:39
Evice:
Podobné vlákno s myslím dostačujúcimi odpoveďami. |
||
Evice Profil * |
#3 · Zasláno: 9. 9. 2011, 12:22:33
Díky.
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0