Autor Zpráva
Jirsak
Profil
Chtel bych poprosit o radu, jak nejjednoduseji pres PHP odeslat informaci o zaskrtnutych checkboxech. Na strance mam napriklad 50 checkboxu (toto cislo se postupem casu bude menit). A uzivatel zaskrtne pouze 4 checkboxy. Informace o zaskrtnutych checkboxech chci nechat PHP zaslat na mail.

Je mozne PHP nechat zaroven zaslat informaci na mail, a zaroven nechat na strace secist pocet oznacenych checkboxu? Toto cislo zaskrtnutych checkboxu by se objevilo na strance "vyber_ok.html" (stranka, na kterou se uzivatel dostane, pokud odeslani probehlo v poradku)

Dekuji za radu,
Jakub Jirsak
rada_losik
Profil
Já s checkbox pracuji jako s polem:
<input type='checkbox' name='check[]' value='check01' />

<input type='checkbox' name='check[]' value='check02' />
....


Po odeslání se ti normálně vytvoří pole jako kdyby jsi napsal:
<?php

$check[] = "check01";
$check[] = "check02";
...
?>
Jirsak
Profil
Ja vim, ze je to jiste pro vetsinu pochopitelne. Chtel bych ale poprosit o detailnejsi vysvetleni. Proto uvadim konkretni pripad:

Mam v HTML pripravene napriklad pole (input type="text"), tato pole "obsluhuji" PHP script:

<?php
if (preg_match('/^(?:(?:[!#-\'*+-\/0-9=?A-Z^-¦]+|"[^"\\\n\x80-\xFF]")+\.) *(?:[!#-\'*+-\/0-9=?A-Z^-¦]+|"[^"\\\n\x80-\xFF]")+@((?:[a-z0-9](?:[a-z 0-9-]{0,63}[a-z0-9])?\.)+[a-z0-9](?:[a-z0-9-]{0,63}[a-z0-9])?)$/i',$_P OST['Email'],$matches) and strlen($matches[1]) <= 255):
$body = "Příjmení: $_POST[Prijmeni]\n";
$body .= "Jméno: $_POST[Jmeno]\n";
$jmeno = str_replace('<','',$_POST['Příjmení']);
$jmeno = str_replace('>','',$jmeno);
mail('nejaky@mail.cz','Nekdo mi pise.',$body,"From: \"$jmeno\" <$_POST[Email]>\nContent-Type: text/plain; charset=\"windows-1250\"\nContent-Transfer-Encoding: 8bit\n");
header ("Location: objednat_ok.html");
exit;
else:
header ("Location: objednat_fail.html");
exit;
endif;
?>


Tento script zaridi, ze mi na mail prijde napriklad toto:
Příjmení: Novák
Jméno: Petr