Autor Zpráva
vasington
Profil
Ahoj, jsem spíše začátečník, takže se chci zeptat na to, v čem, nebo jaké stránky bych měl vytvořit. Myslím tím, CMS, nebo klasické, atd.

Mé požadavky: Stránky budou ohledně lyžařského oddílu, chtěl bych, aby šel udělat vlastní design stránek (například jako tvorba designu ve photoshopu).

A teď funkčnost:

1) propojení stránek s mailem (má představa je taková, že trenérka odešle mail s informací a ten bych chtěl automaticky přesměrovat, aby se zobrazil na stránkách v sekci novinky)

2) Fotogalerie s možností administrace přímo ze stránek (aby mohl kdokoliv, kdo se přihlásí na stránky jednoduše přidávat fotky přímo z prostředí stránek)

3) To samé jako fotografie, akorát s videem. Jednoduše přidat odkaz, nebo video na stránku z prostředí webu.

4) Bazar - přál bych si, aby si mohl každý kdo se přihlásí sám zadat inzerát toho, co tam chce prodat (jedná se o rodiče z oddílu, kteří se chtějí zbavit lyží a podobných věcí)

Hlavní úkol, jak je doufám vidět z mých požadavků je, aby to bylo co nejvíce vše bezúdržbové.
V tom je kámen úrazu nyní, kdy se musí starat o stránky webdesigner a ten na to nemá čas, tudíž jsou stránky neaktualizované.

Za každou pomoc Vám mnohokrát děkuji.

Moderátor Petr ZZZ: Upravil jsem titulek, původní („Jaké stránky vytvořit?“) byl příliš obecný.
Str4wberry
Profil
Použít WordPress se zdá být nejjednodušší.
vasington
Profil
A lze v něm udělat svůj vlastní design stránek? Jednoduše si měnit záhlavý, zápatí apod.?

Vím, že s tím jsem měl v Joomle problém, tak by mě zajímalo, jestli je WordPress lepší?

Ještě, půjde tam udělat vše popsané?
ludekbrno
Profil *
vasington:
Vím, že s tím jsem měl v Joomle problém

Jde to i v Joomle. Pokud se v tom nechceš moc vrtat, stačí stáhnout vhodnou šablonu, kterých jsou mraky.
vasington
Profil
ludekbrno