Autor Zpráva
pavel krejčí
Profil *
Mám tu svou stránku www.malirnaterac.wz.cz ale pořád se mi tam zobrazuje jiná cizí stránka.Pomozte mi prosím se toho zbavit. Já tam chci mít jenom ty svoje stránky. Já jsem úolný začátečník a nevím si stím rady.Já Vám klidně naůísu heslo na tu stránku když mě toho problému zbavíte.Moc děkuji
PerToon
Profil
A nahráls svojí stránku? A nahráls ji jako index.html do hlavního adresáře?
pavel krejčí
Profil *
Nahrál jsem tam jak index.html, tak i soubor reference.html a přesto se mi tam objevuje ta cizí stránka.Tady máš heslo: milan
Podívej se prosím Tě na to. Budu Ti moc vděčný. Já se teď trápím s rámy a moc mi to nejde.Děkuji
alois
Profil
Nemyslíš tou cizí stránkou tu reklamu nahoře? jestli ano, té se nezbavíš.
pavel krejčí
Profil *
Tu reklamu nemyslím myslím ty texty jako např:Vítejte na mém webovém serveru.Oblíbené odkazy atd. Moje stránka je úplně jiná napiš mi mail a já ti pošlu všechny soubory co mám a co jsem si tam nahrával abys viděl ten rozdíl.
Timy
Profil
Pokud ten index co tam je není tvůj (i když nevím kde by se tam jinak vzal), tak ho prostě vymaž a natáhni tam ten svůj. http://www.malirnaterac.wz.cz/reference.htm tahle stránka jde v klidu
alois
Profil
Heslo: ...... Radši si ho změň na shluk nelogických znaků... A zkus stránky natáhnout znova.
pavel krejčí
Profil *
Jak jsi to spravil? TAk já ten svůj starý index vymažu a vytvořím nový a ozvu se.
alois
Profil
Ale to heslo....rozhodně žádná česká nabo anglická slova......
pavel krejčí
Profil *
Nahrál jsem tam úplně nový soubor index.html a nic se nezměnilo. co mám dělat?Ale dal jsem tam jiný soubor nemám tam ceník ale uvod.html. Nemůžu mít něco ve svým počítači co by si třeba stahoval?
Timy
Profil
pavel krejčí
A jsi si jistý, že tam nenahráváš tento index? Jinak to totiž není možné.
pavel krejčí
Profil *