Autor Zpráva
Iceman_21
Profil
Ahoj, mám eshop s chovatelskými potřebami a rád bych se zeptal na klíčová slova např. prodáváme produkty Fitmin Medium, Fitmin Medium Puppy. Když si zadám do seznam klíčové slovo Fitmin Medium, seznam najde Fitmin Medium Puppy, ty klíčová slova jsou dosti podobná a zákazníkům skáče jiná stránka než chci.... Asi se ptám blbě, ale dá se to nějak ošetřit? Omezit počet klíčových slov či nějak jinak?
Dále máme vlastní dopravu, kdy rozvážíme zboží v širokém okolí zdarma např. Roudnice n/L, Kralupy n/V, Mělník, Litoměřice, Lovosice a všechny okolní obce, jak nejlépe udělat web a na jaká klíčová slova, zatím mě napadlo klíčové slovo pouze chovatelské potřeby Kralupy, chovatelské potřeby Lovosice atd.
Pokud bude mít někdo nějaký tip budu rád, děkuji :)

Moderátor Petr ZZZ: Titulek „Klíčová slova“ je příliš obecný. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
jenikkozak
Profil
Iceman_21:
zatím mě napadlo klíčové slovo pouze chovatelské potřeby Kralupy, chovatelské potřeby Lovosice atd.
Během vymýšlení frází se vyplatí zjistit, zda je vůbec někdo hledá. Viz článek Zjišťujeme hledanost klíčových slov.

Když si zadám do seznam klíčové slovo Fitmin Medium, seznam najde Fitmin Medium Puppy
Mně Seznam nabídl Fitmin Dog Medium Senior. (Jedná-li se o web, který máte uveden v profilu.) Ale to je asi jedno.

Když si zadám do seznam klíčové slovo Fitmin Medium, seznam najde Fitmin Medium Puppy, ty klíčová slova jsou dosti podobná a zákazníkům skáče jiná stránka než chci.... Asi se ptám blbě, ale dá se to nějak ošetřit? Omezit počet klíčových slov či nějak jinak?
Obrazně řečeno než natáčet dům tak, aby neukázněný zákazník vešel tím správným vchodem, můžete ke každému vchodu dát orientační cedulky, aby podle nich došel tam, kam chce. Můžete tedy na té „nesprávné“ stránce odkázat na tu vhodnější a zákazníkovi ji doporučit.
Hádám, že chcete, aby se zákazník dostal na seznam produktů dané firmy. Ale z těch jednotlivých produktů neodkazujete zpátky na ten rozcestník, to bude možná ta chyba.
Protože ten rozcestník obsahuje málo textu, asi by neškodilo mu vyplnit také meta description, aby případně měly vyhledavače co uživateli při hledání nabídnout jako úryvek.
LaMMa
Profil
Iceman_21:
Pozri si tuto prednasku: http://video.czu.cz/KIT/seo-tichy.html
Potom zistis, ze idealne je kazdu stranku na webe optimalizovat na ine klucove slova, obzvlast pri eshope. Zvlast optimalizovat kategorie, zvlast produkty a zvlast hlavnu stranku. A vobec nie je na skodu ked zakaznik pride rovno na produkt, pretoze ak niekto uz hlada konkretny vyrobok, je vysoka pravdepodobnost, ze ho aj chce kupit.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0