Autor Zpráva
Angorass
Profil *
Ahoj, mám problém. Koduju web a jsem začátečník. Chtěl jsem přidat počítadlo přístupů pomocí mysql. Bohužel mi to nefunguje a hází mi to chybu na několika řádcích. Příkaz na vytvoření tabulky i samotný kod je zde. Nevíte někdo, kde by mohla být chyba? Děkuji
CREATE TABLE `pocitadlo` (
  `ip` varchar(19) NOT NULL DEFAULT '',
  `datum` date NOT NULL DEFAULT '0000.00.00',
  `cas` int(10) NOT NULL DEFAULT '0',
  KEY `datum` (`datum`)
) TYPE=MyISAM;

mysql_connect("https://sql7.endora.cz", "write1346314025", "password");
mysql_select_db("write1346314025");
    function pocitadlo (){
        $ip = getenv ("REMOTE_ADDR");
        $dotaz = mysql_query("SELECT * FROM pocitadlo WHERE datum=NOW() AND ip='$ip'");
        if (mysql_num_rows($dotaz))
            $dotaz2=mysql_query ("UPDATE pocitadlo SET cas='".time()."' WHERE datum = NOW() AND ip='$ip'");
            else 
            $dotaz2=mysql_query ("INSERT INTO pocitadlo (ip, datum, cas) VALUE ('$ip',NOW(),'".time()."');");
        }
    function navstevy (){
        $navstevnici = array();
        $dotaz3 = mysql_query ("SELECT count(*) FROM pocitadlo");
        list ($navstevnici['celkem'])=mysql_fetch_array($dotaz3);
        return $navstevnici;
        }
pocitadlo ();
$navstevnici = navstevy ();
echo "CELKEM:".$navstevnici['celkem'];
Alphard
Profil
Kdybyste napsal, jakou chybu, nemuseli by lidé ochotní poradit pročítat každý znak kódu.
Angorass
Profil *
Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL server host 'https' (2) in /home/users/write/write.4fan.cz/web/oblibene.php on line 11 Warning: mysql_select_db(): Access denied for user 'zakaznik'@'srv71.endora.cz' (using password: NO) in /home/users/write/write.4fan.cz/web/oblibene.php on line 12