Autor Zpráva
anonymní
Profil *
Dobré dopoledne,
v úterý mám obhájit své webové stránky (pro počítačové nadšence nic velkého, já jsem věčný webový začátečník) a mám problém.
potřebovala bych vysvětlit, proč když vytvořím v Bluefish nějakou stránku a dám "uložit" tak se mi najednou ve složce objeví dva soubory - jeden normálně .html ale ten druhý( o kterém vůbec nevím, že bych ho tvořila a když ho chci otevřít, tak se mi ukáže, že počítač neví v čem to otevřít) má koncovku . html~ .... nevíte co to znamená? mám to smazat, nebo je to tam důležité??? co s tím?
a pak bych měla ještě jeden dotaz:
musím použít aktivní odkazy jako a: hover, a: visited .... - do stylopisu v externím souboru .css - a teď ten dotaz: mám do html souboru, kde mám normální odkazy <a ......></a> psát nějaký odkaz na to css a:hover, a:link - jako <div-id:> nebo se to propojí nějak samo?
moc děkuju za rady :)
final
Profil
anonymní:
nevíte co to znamená? mám to smazat, nebo je to tam důležité??? co s tím?
Nie neviem, ale to len preto že používaš ten editor..pokiaľ si vybereš nejaký iný tak ten ti to nebude ukladať 2x

a teď ten dotaz: mám do html souboru, kde mám normální odkazy <a ......></a> psát nějaký odkaz na to css a:hover, a:link - jako <div-id:> nebo se to propojí nějak samo?
Nie to nie je treba, btw. prečo neskúsiš a neuvidíš čo sa stane?
Rellik
Profil
anonymní:
jeden normálně .html ale ten druhý( o kterém vůbec nevím, že bych ho tvořila a když ho chci otevřít, tak se mi ukáže, že počítač neví v čem to otevřít) má koncovku . html~
Jedná se o dočasný soubor. V podstatě výchozí soubor při první editaci - taková záloha. Po ukončení programu by se měl sám odstranit, bohužel to neudělá, tak je nutné je mazat ručně. Taky mi to dělalo když sem bluefish používal. Když odmázneš tu vlnovku, tak máš výchozí soubor.

Co je externího souboru týká, tak ho musíš načíst v hlavičce stránky:

<link rel="stylesheet" href="/styl.css" type="text/css" />
meti tagy <head> </head>
DJ Miky
Profil