Autor Zpráva
Pacolito
Ahoj, dobrý den všem.
Mám asi pro spousty z Vás triviální dotaz, ale jsem absolutní amatér samouk a tvorba webu mi dává pěkně zabrat.
Naprosto vše se snažím googlit a různě hledat po webech, ale s jednou věcí přesto bych se rád obrátil na Vás, na odborníky.
Vytvářím si web, víceméně informačního charakteru. Web je v html a veškerý zásah do něj je prostřednictvím FTP. Web je umístěn na placeném hostingu. Chtěl bych v něm publikovat různé články k věcem okolo nás s tím, že následná diskuze by se odehrávala na facebooku. Tedy na mých stránkách by nikdy nebyl žádný login. A tady je čas na mou otázku. Můžeme mi někdo nějak změnit obsah stránek nebo vzhled, pokud mám heslo jen já a to uložené ve dvou programech (TC a Pspad)? Samozřejmě se ptám za předpokladu, že dodržuji zásady ochrany mého PC.
A mám vlastně ještě jeden dotaz.Co myslíte, je pro mne jako absolutního amatéra, který je opravdu v začátcích studování znalostí o webu, lepší si web takto sám napsat a nebo raději zvolit WP a vygooglit si veškerá nastavení ochrany a vyladit si ho vzhledově podle sebe?
Děkuji za případnou odpověď, moc mi to pomůže protože bych strašně nerad trávil čas svým pomalým vývojem webu, aby mi ho pak nějaký dobrák napadl a zničil.

Moderátor jenikkozak: Titulek „Prosba o radu“ nevystihoval podstatu dotazu. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
soucekgns
Pacolito:
Web je v html a veškerý zásah do něj je prostřednictvím FTP.
Pokud nepoužíváš online redakci (přihlašování na tvoje stránky a přidávání článků v prohlížeči), upravovat obsah webu zvenku nelze. Jediný způsob, jak obsah změnit je:
a) získat heslo k ftp přenosu a tj. měnit obsah stejně jako to děláš ty
b) nabourat se do serveru, kde máš hosting (ale to je problém hostingu, s tím nic neuděláš)

pokud mám heslo jen já a to uložené ve dvou programech (TC a Pspad)?
Pokud ho nikomu neposkytneš, nemáš v počítači vir a nikdo ti ho neukradne nebo nestáhne třeba na usb, tak zůstane jen tam a nikde jinde:))