Autor Zpráva
tomascalta98
Profil
Zdravím,
mám malý problém. udělal sem si osobní web, ale po přiblížení se mi rozhodí celý web. Co s tím mám dělat? Jsem začátečník.
Díky.
http://tomascalta.byl.cz
Anonymní
Profil *
hm docela zajímavej problém, ale to je jedno. Myslím že hledat chybu nemá ani pořádně cenu, protože celá struktura webu stojí s prominutím za výkal. Používej externí stylopis, nebo základním částem stránky přiřaď třídu či id a řeš to v head v párovém tagu <style>. Protože tohle zkoumat to je fakt docela obtíž. Takže říkám, přepiš to. Vím, že se ti do toho moc nechce, nedivím se ti, ale postupem času zjistíš, že v tomhle se hrabat bude vyžadovat více času než napsat něco nového a méně "prasáckého"

A nevím jestli, že se ptáš na takovéhle základní "chyby" neškodíš sám sobě. Protože když to tady za tebe někdo vyřeší řekne jo je problém tady a tady tak si z toho nic neodneseš, naopak když si na problém příjdeš sám, či si sám na internetu najdeš člověka, kterej má podobný problém a je tam vyřešený tak nejenom, že z toho budeš mít větší radost, ale aspoň se nějak naučíš pracovat s informacemi. Protože časem můžeš narazit na problém, který bude mimo "kompetenci" lidí na zdejším fóru. A prostě hledat budeš muset. Aneb motto google - Život je hledání
tomascalta98
Profil
Aha. A mohu se aspon zeptat, jestli mi muzete napovedet, kde je chyba? Aspon trosku, nejakou indicii.
Anonymní
Profil *
Nebudu ti tady říkat nějaké indicie to nemá ani jeden z nás zapotřebí. Řeknu ti to, co jsem ti už někam napsal. Aby stránka držela nějaký tvar tak stačí nastavit v
 body {width:1300px; }
1300 px to jsem tak plácnul může to být i více ale i méně. Ale fotka bude vždy na pravé straně stránky z důvodu že jí tam máš přidělanou fixně a máš tam float:left ( tuším že nějak tak to máš, nevím, plácám)