| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| rookecz Profil |
#1 · Zasláno: 23. 6. 2013, 21:04:59
Dobrý den, nevím kde mám hledat zkoušel jsem i něco zkusit ale vždy s chybou.. Mám registraci i přihlášení a chtěl bych udělat profil uživatele vím, že by to mělo být společné s uživatelským ID ale nevím vůbec jak na to, tak kdyby mi někdo poradil, jsem docela začátečník a učím se z rad. Databáze jsou "uzivatele" ( id,nick,heslo,email,ip,opravneni ) za každou radu budu vděčný předem děkuji, vždy jste mi moc pomohli.
|
||
| Taps Profil |
#2 · Zasláno: 23. 6. 2013, 21:19:22
rookecz:
mrkni se na návod http://pecan.cz/index.php?id=35&n=registrace-zpracovani-dat-z-formulare |
||
| rookecz Profil |
#3 · Zasláno: 23. 6. 2013, 21:28:09
Tam jsem již byl ale o mém problému tam není nic.
|
||
| Taps Profil |
#4 · Zasláno: 24. 6. 2013, 07:53:31
rookecz:
„zkoušel jsem i něco zkusit ale vždy s chybou“ S jakou chybou ? |
||
| rookecz Profil |
#5 · Zasláno: 24. 6. 2013, 11:36:17
že to vůbec nefungovalo.. vím, že by to mělo být přes get id ale nevím kde začít
|
||
| final Profil |
#6 · Zasláno: 24. 6. 2013, 11:43:44
rookecz:
nechápem, s čím máš problém. Máš predsa spravenú registráciu a prihlásenie tak je potom problém vytiahnuť dáta z databázy a vypísať ich? |
||
| rookecz Profil |
#7 · Zasláno: 24. 6. 2013, 12:33:38
Ale aby měl každý vlastní profil neco.cz/profil.php?id=( ID uživatele ) a pak tam psát různé informace o něm
|
||
| final Profil |
#8 · Zasláno: 24. 6. 2013, 14:11:53
no tak si vytvor súbor profil.php a podľa id vypíš "rôzne informácie o ňom"
|
||
| rookecz Profil |
#9 · Zasláno: 24. 6. 2013, 16:55:52
Vůbec to nechápeš..
|
||
| Anonymní Profil * |
#10 · Zasláno: 24. 6. 2013, 17:19:04
rookecz: