Autor Zpráva
rookecz
Dobrý den, nevím kde mám hledat zkoušel jsem i něco zkusit ale vždy s chybou.. Mám registraci i přihlášení a chtěl bych udělat profil uživatele vím, že by to mělo být společné s uživatelským ID ale nevím vůbec jak na to, tak kdyby mi někdo poradil, jsem docela začátečník a učím se z rad. Databáze jsou "uzivatele" ( id,nick,heslo,email,ip,opravneni ) za každou radu budu vděčný předem děkuji, vždy jste mi moc pomohli.
Taps
rookecz:
mrkni se na návod http://pecan.cz/index.php?id=35&n=registrace-zpracovani-dat-z-formulare
rookecz
Tam jsem již byl ale o mém problému tam není nic.
Taps
rookecz:
zkoušel jsem i něco zkusit ale vždy s chybou
S jakou chybou ?
rookecz
že to vůbec nefungovalo.. vím, že by to mělo být přes get id ale nevím kde začít
final
rookecz:
nechápem, s čím máš problém. Máš predsa spravenú registráciu a prihlásenie tak je potom problém vytiahnuť dáta z databázy a vypísať ich?
rookecz
Ale aby měl každý vlastní profil neco.cz/profil.php?id=( ID uživatele ) a pak tam psát různé informace o něm
final
no tak si vytvor súbor profil.php a podľa id vypíš "rôzne informácie o ňom"
rookecz
Vůbec to nechápeš..
Anonymní
Profil *
rookecz:
Co je na tom těžkého? Jak psal kolega udělej si stránku profil.php tam pomocí GET vytáhni hodnotu id a pomocí id vytvoř dotaz na databázi - vzhledem k tomu, že je id(mělo by teda být :D ) unikátní tak ti vyjede jeden výsledek s kterým nadále můžeš pracovat(respektive s jednotlivými sloupci)
lorin
rookecz:

Myslím že to chápe víc než si myslíš.

V zásadě jde o to, že máš v databázi uložený seznam uživatelů:
ID | JMENO | HESLO | POPIS
0    Pepa       1234     Mám rád fotografie krajiny
1    Ondra     asdf      Bydlím v praze

(Jde o dost zjednodušený příklad, hesla rozhodně šifruj!)

Pak je nutné vytvořit soubor profil.php a v něm z adresy zjistit o jaké ID uživatele jde:
// Předpokládá adresu ve formě www.neco.cz/profil.php?id=0
$id = $_GET["id"]; // $id obsahuje číslo 0