Autor Zpráva
kury
Profil
Dobrý den,
jsem v těhle věcech nováček a proto bych se chtěl odkázat na vás. Zkušenějších.
Při administraci mého inzertniho webu ( inzercezviratzdarma.cz ) jsem aktualizoval plugin location_required. Jedná se o administraci od OsClass. Chci tuto stránky překopat, ale vyskytl se problém, s kterým si nevím rady.

Po aktualizaci mi hned stránka hodila tento error:
Fatal error: Call to undefined function osc_register_script() in /data/web/virtuals/40706/virtual/www/oc-content/plugins/location_required/index.php on line 14

Na 14 řádce index.php mám:
osc_register_script('jquery-metadata', osc_base_url().'oc-content/plugins/location_required/jquery.metadata.js', array('jquery'));
osc_enqueue_script('jquery-metadata');

jquery.metadata.js je ve stejné složce v adresáři, jen bych se chtěl zeptat, co musím opravit, aby mi stránka znovu fungovala?
Děkuji mockrát.
Joker
Profil
kury:
Ta chyba říká, že neexistuje funkce jménem osc_register_script.
kury
Profil
Joker:
Ale vždyt funkci v index.php, na kterou chyba odkazuje, mám.
han5vk
Profil
To čo si sem dal na riadku 14 je volanie funkcie, nie jej definícia. Pred volaním potrebuješ mať funkciu nadefinovanú, niečo ako:
function osc_register_script(/*parametre*/) {
    //Telo funkcie, príkazy ktoré vykonáva
}
kury
Profil
Děkuji mockrát.

Mohlo by to být toto?:
function osc_register_script($) {

$.extend({
    metadata : {
        defaults : {
            type: 'class',
            name: 'metadata',
Dopsal jsem zde za function osc_register jak jste říkal. Změnu jsem provedl v souboru, na který v index.php odkazuju. Ovšem stále nefunguje.
Joker
Profil
kury:
Ten kód nevypadá jako PHP, spíš jako JavaScript.
Přemýšlel jsem, jestli i kód v [#1] nakonec nemá být JavaScript, ale vzhledem k použití tečky pro spojování řetězců to bude PHP.

Každopádně kombinovat to nejde.
kury
Profil
Joker: