Autor Zpráva
Martin21000
Profil
Prosím vás poraďte, už pár dnů hledám nějakou chybu na řádku 83 a stále nemůžu nic najít :-( . Už jsem to zkoušel všemi různými způsoby opravit, ale pořád mi to píše stejnou chybovou hlášku - " Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in C:\ComplexWebServer\http_docs\pridavani.php on line 83 ". Je to na zbláznění. :-(
Budu vděčný za každou radu! :-)

Jinak tento kód je zkopírovaný a upravený z jedné stránky. Jsem stále začátečník a teprve se to učím, tak na mě prosím berte ohledy :-)

 <?php
if(isset($_POST['submit'])){    //jestli tlačítko bylo zmačknuté tak jdi dál, jinak budete přesměrování na stránku pro registraci nového uživatele

    if(isset($_POST['jmeno']))
    {
        $jmeno = stripslashes(htmlspecialchars(trim($_POST['jmeno'])));
        if($jmeno == '')
        {
                unset($jmeno);
        }
    }
//uložime do proměnné $name jméno, které uživatel zadál ve formuláři, 
//a hned ji ošetříme několika funkcemi, aby ani tagy ani skripty nefungovali a odstraníme mezery ( trim ) 
//Jestli je proměnná prázdna tak ji odstraníme.

    
    if(isset($_POST['prijmeni']))
    {
        $prijmeni = stripslashes(htmlspecialchars(trim($_POST['prijmeni'])));
        if($prijmeni == '')
        {
                unset($prijmeni);
        }
    }
//uložime do proměnné $login login, který uživatel zadál ve formuláři, 
//a hned ji ošetříme několika funkcemi, aby ani tagy ani skripty nefungovali a odstraníme mezery ( trim ) 
//Jestli je proměnná prázdna tak ji odstraníme.
    
    if(isset($_POST['email']))
    {
        $email = stripslashes(htmlspecialchars(trim($_POST['email'])));
        if($email == '')
        {
                unset($email);
        }
    }
//uložime do proměnné $heslo heslo, které uživatel zadál ve formuláři, 
//a hned ji ošetříme několika funkcemi, aby ani tagy ani skripty nefungovali a odstraníme mezery ( trim ) 
//Jestli je proměnná prázdna tak ji odstraníme.