Autor Zpráva
zdendik
Profil *
Dobrý den,
obracím se na vás s otázkou, jsem elektrikář a mám web u webnode.
Jak je možné, že když sedím u PC v Hlinsku a napíši do seznam.cz elektrikář tak mi vyjedou stránky jako elektrikář praha 10
a to nemyslím žluté placené záznamy viz
http://www.elektrikar-praha10.cz/ nevím jestli je jeho stránka nějak výjimečná ano hezká je asi hezčí než moje
http://elektrikar-hlinsko.webnode.cz/
jde o to, že přece jeho stránka absolutně nesouvisí s lokalitou vysočina.

Rád bych aby mi někdo mohl poradit jak se dostat v seznamu na první stránku klidně na poslední místo když tedy člověk z mého okresu napíše elektrikář.
Kdy to jedině funguje, je když člověk napíše přímo elektrikář hlinsko ale bohužel toto právě moc lidí nenapíše.

Děkuji monokrát
Marcel Ludvík
Profil *
Dobrý den, domluvte se s elektrikářem v Praze 10 a navzájem si vyměňte odkazy. V anchor textu nezapomeňte uvést i město.

Reference působí uměle. Jsou skutečné nebo jste si je psali sami?
LudekBrno
Profil
zdendik: