Autor Zpráva
maca_tuhyk
Profil *
Zdravím všechny,

mám dotaz. Dostal jsem za úkol změnit obsah na jednom webu. Jsou na něm tři sekce (novinky, akce, tiskové zprávy),které mohu měnit přes administrační rozhraní. Bohužel ostatní obsah přes to měnit nelze. Kamarád mi poradil, ať přes např. total commander dám prohledat všechny složky ftp a zadám jako hledanej text kousek toho, co chci změnit. Povedlo se, našel sem soubor s příponou *.po. Otevřel sem ho v pspadu, text našel, změnil, uložil, přehrál na ftp ale na webu bohužel nic vidět není (ano obnovil jsem, a ano i i s ctrl). Fakt nevím jak jinak ten zdroják kterej je potřeba změnit najdu. Např ve wordpressu mi to šlo vždycky lehce. Bohužel u tohohle ne. Výrobce stránek je nesdílnej a jediný co mi k tomu řekl je cituji: "Je to v gettextu, to je stejný jako wordpress. Vyhledáte stránku a změníte." Už sem fakt bezradnej. Díky za každou pomoc.

ps: jsem fakt laik, a samouk. umím trochu s wordpressem, ale ne moc, a programovat neumim vůbec. Tak se nedivte jestli sem napsal nějakou kokotinu. :D Zkoušel jsem pár známejch co kdysi programovali php a neporadili mi.

Díky :)
scheras
Profil *
.po je nezkompilovaný soubor s překladem. Je potřeba ho otevřít v poeditu, udělat z něj .mo, které pak nahrát na server do složky s překlady. Nebo najít přesný php soubor a přepsat to tam. To ovšem nedoporučuji, při případné aktualizaci se to vrátí zpět.
rafej
Profil
Zkus si zjistit, jestli ten systém nepoužívá nějaké kešování do souborů. V takovém případě je po změně ještě potřeba vyčistit cache. Informace by mohla být někde v administraci nebo v readme souboru, pokud tam je.
maca_tuhyk
Profil *
Díky za reakce. Takže jestli jsem to pochopil, tak stávající .po soubor otevřu v poeditoru, tam ho přepíšu, uložim ho jako .mo a ten .mo pak nahradim v ftp?