Autor Zpráva
hanx
Profil
Zdravím, nejsem bohužel programátor ani pokročilý webmaster a řeším následující věc. Omlouvám se za polopatické podání pro blbce, snad se do toho nezamotám a bude to dobře pochopitelné:

Mám dva e-shopy. Starý a nový. Potřeboval jsem, aby mi oba běžely nějakou dobu současně. Nyní vím, že jsem to udělal špatně, že jsem měl nějaké přelinkování řešit ihned, ale teď musím přijít na to, jak to nejlépe vyřešit.

Starý má doménu eshop.xxx.cz (xxx je samozřejmě smyšleno) a je nějakou dobu zavedený, na některá KW má slušné pozice atd. Jenže CMS tohoto e-shopu, jeho možnosti atd. je extrémně zastaralý, potřeboval jsem vytvořit kompletně nový. xxx.cz je stránka celého obchodu, tedy kamenných poboček a e-shopu.

Nový má doménu xxxshop.cz, která se vytvořila pro období, kdy běžely oba shopy současně. Jenže se mi nedaří s touto doménou a tímto novým, "lepším" shopem dostat se na pozice toho starého shopu na důležitá KW.

Co potřebuji a řeším:
1. Potřebuji převést nový eshop (xxxshop.cz) na starou doménu (eshop.xxx.cz) tak, aby návštěvnost, kterou tento starý e-shop má, se stala návštěvností nového e-shopu. Co nejlépe. RS má úplně jiný systém tvoření URL, ale ručně bych byl schopen hlavní produkty, kategorie atd. definovat například v excelu, kdybych měl vedle sebe seznam URL starého shopu a seznam URL nového shopu (kde tyto seznamy veškerých URL, i těch, které na starém eshopu už nejsou ale po internetu se na ně odkazuje, vzít?). Jediný prblém je, že se na těchto URL změní obsah.

2. Potřebuji, aby již vybudovaná návštěvnost z nového shopu (xxxshop.cz) zůstala taková jaká je, což bych pravděpodobně ošetřil přímým přesměrováním (301 nebo jak se tomu říká).

3. Starý eshop převedu na jinou doménu (outlet.xxx.cz) a bude se v něm měnit obsah.

Jak toto vše co nejlépe provést?

Jak se k celé situaci budou stavět vyhledávače?

Moc děkuji předem!
Petr ZZZ
Profil
Nechci strašit, ale myslím, že alespoň na některé otázky najdeš odpovědi v článku Martina Kolčaby: