Autor Zpráva
Zoufalka123
Profil
Prosím o pomoc s blogem na bloggeru, použila jsem template UK a v úpravě html/css jsem velký začátečník a i přes vyčtené možnosti se mi stále nedaří.

Šablona má nahoře nejprve lištu s menu a pod tím je obrázek(v rozvržení blogu je možnost vložit záhlaví- název blogu a úvodní foto, to jsem vložila, ale je mnohem níž a menší než to původní), za boha ale nemůžu v html/css ten obrázek najít a změnit to. Hledala jsem pod url,jpg,image,png co by mi napovědělo, že by to mohlo být ono, těžké říct,jak to vůbec nazval autor šablony. Navíc kdy na to kliknu pravým nemám možnost to uložit jako obrázek, takže to bude jedno z těch obrázko-pozadí,nebo nevím....Nevím ani, zda to vysvětluji srozumitelně, je to zde: http://designannas.blogspot.cz/ Šablonu pro náhled mohu poslat v pozn.bloku nebo vložit sem určité části...

A když už jsme u toho, srdce by mi zaplesalo, kdybyste mi ještě poradili, jak změnit font těla příspěvků, má velké odřádkování, písmena s diakritikou píše boldem. Našla jsem řádky,kterých se to týká a i mazáním docílila fontu(ne řádkování),jenže se mi šablona rozhodila nějak šejdrem no a došlo mi, že tudy cesta nepovede. No a také u příspěvků mám tlačítko Read more - ráda bych ho přejmenovala (česky),což mi šlo už českých šablon, ale tady ne. Když už jsme se do toho pustila, ráda bych to dělala správně.

Děkuji mockrát za pomoc,
Anna
Bubák
Profil
Obrázek: http://4.bp.blogspot.com/-pofkKYdOShE/VUzU1qOMz-I/AAAAAAAAFKk/QdVKQPWu5hU/s1600/704321_original_R_by_Thorben-Wengert_pixelio2.jpg, deklarace pozadí je v indexu na řádku 197

Deklaraci řádkování najdeš v indexu na řádku 1193

Text read more je pravděpodobně vkládán javascriptem, nehrabal jsem se v nich.

Spousta písem, použitých na stránce nepodporuje české národní znaky, ale máš tam i písma, kde jde podporu doplnit (latin extented).
Zoufalka123
Profil
1)K Read more bude asi toto:
<script type='text/javascript'>
var post_title=&quot;<data:post.title/>&quot;,