Autor Zpráva
Vladimir
Profil
Zdravím,

chtěl bych se zeptat, co je možnou příčinou nezobrazení stránek na zakoupeném serveru... cely html by měl být v pořádku (v programu se mi vše objevuje), vložím soubory na domenu a nacte se maximálně název na záložce, jinak nic... Jsem začátečník.. Díky za radu
lionel messi
Profil
Vladimir:
Prosím o odkaz na živú ukážku.
Vladimir
Profil
www.svatbavcdur.cz
Joker
Profil
To mi vrací 403 Forbidden.
Pravděpodobně nemáte nahrané soubory na serveru, nebo je nemáte nahrané na správném místě.
Vladimir
Profil
právě.. 403...

na serveru mam nahrane vse co je potreba css,js, images, index.html....
lionel messi
Profil
Vladimir:
právě.. 403...
Mne sa po zhruba pol minúte načítavania zobrazila prázdna biela stránka. Zdrojový kód sa zobrazí úplne normálne, chybu, ktorá by mohla spôsobovať tento stav však nikde nevidím.

Dobrá rada mimo témy: Používaš nové HTML5 elementy (<header>, <section>…), zabudni, že existujú. Staré verzie Internet Exploreru (8 a nižšie) ich nepoznajú a nedokážu ich preto správne naštylovať. V krajnom prípade je možné použiť štipku JavaScriptu a podmienené komentáre, ale tento postup by som rozhodne neodporúčal.
Vladimir
Profil
svatbavcdur.cz/1.jpg


změněno na index.html


tak co potom s tím?


Nemůže byt problém v kodovani txtových souborů? UTF/ANSI ?
PecanCZ
Profil
tvůj problém je div#white-screen, překrývá ti celý obsah webu, stylovaný ho máš tady http://www.svatbavcdur.cz/css/preloader.css
Joker
Profil
Vladimir:
Takže nebyly správně pojmenované soubory, resp. žádný nebyl výchozí.

Teď už to funguje, resp. „funguje“.

Pomalu se to načítá, kvůli:
1. obrázku preloader_background.jpg, který má víc než 6 MB a
2. velkému množství vložených souborů, během načítání stránky se odesílá 101 HTTP požadavků na server.

Musí například kaskádové styly hlavní stránky být rozdělené do 19 CSS souborů?

Špatně se to zobrazuje, protože spousta těch vnořených souborů neexistuje.