Autor Zpráva
lencah
Profil
Prosím poradí mi někdo jak mám udělat horní menu. Tak abych ho vložila do každé stránky? Mohla ho upravovat a nemusela otevírat miliony stránek..
jsem začátečník. děkuji moc
Trejpa
Profil
lencah:
Skládání stránek z kousků
Z možností doporučuji použít hotový redakční systém.
lachim15
Profil
Pokud redakční systém, jak navehuje kolega předemnou, použít nechceš, tak bych za mě doporučil tyto možnosti.

1, Iframe - pokud na svém webu nepoužíváš PHP, je tahle možnost asi nejlepší.
Například do html souboru vložíš svoje menu a přes iframe na něj odkážeš na potřebných stránkách.
2, Include (PHP) - pokud používáš na svém webu PHP můžeš tuto funkci použít.
Vytvoříš si php soubor, kde pomocí echo necháš vypsat menu a tento soubor pomocí include vložíš na potřebné stránky.

(Omlouvám se za chyby, sepsáno na rychlo z mobilu)
Martin2
Profil *
Pokud chceš tvořit čistě statické HTML dokumenty, možná by ti pomohl nějaký editor. Většina bude zvládat hromadné úpravy a/nebo automatickou kompletaci stránek se společnými částmi.
anonymii
Profil *
Martin2:
No, ve statických stránkach ta menu budou různá, že? Tudy cesta nevede.

Spravna cesta je PHP a include.
Martin2
Profil *
anonymii:
No, ve statických stránkach ta menu budou různá, že?
Proč? Hlavní menu je typicky stejné v celém webu.

Spravna cesta je PHP a include.
Pro někoho, kdo neumí programovat? Tak určitě.
Bubák
Profil
Martin2:
Pro někoho, kdo neumí programovat? Tak určitě.
Pro použití include se stačí z celého PHP naučit include. Přijde mi to prakticky stejně složité, jako naučit se, jak se vkládá obrázek.
anonymníí
Profil *
Martin2:
Že jsem tak smělý, jak hromadným nahrazením ve všech souborech budeš oddělovat aktivní položku? Nehledě na to, že i statický web může mít dvouúrovňové menu a "aktivních" položek může být více.

Pro někoho, kdo neumí programovat? Tak určitě