Autor Zpráva
VIPmag
Profil
Dobrý den,

mám blog na Bloggeru a do posledního příspěvku jsem vložila tabulku o zhruba 400 řádcích (jde o seznam akcí kterých je tolik a proto bohužel musí být tak velká, ač vím, že to asi není ideální).
Normálně mám na home page náhledy až 10 posledních příspěvků ale jakmile jsem publikovala tento poslední příspěvek s tabulkou, počet náhledů na homepage se rázem zmenšil na 2 - tedy ten s tabulkou + ještě jeden, zbylých 8, které by se sice zobrazovat měly se nezobrazují.
Vypozorovala jsem, že je to skutečně velikostí tabulky, zhruba do počtu 300 řádků je vše normální a pak čím víc řádků, tím méně náhledů na home page.

Neporadil by mi někdo co s tím? Poslední řádky jsem teď vložila jako obrázek protože už mě nic jiného nenapadá. Jsem nováček a nevím, kde v šabloně by toto "nastavení" bylo možné najít?

Moc děkuji a omlouvám se pokud jsem tu nějak spamovala.

Mějte pěkný večer
Tomáš123
Profil
VIPmag:
Bez ukážky iba tipnem, že máš definovanú pevnú výšku a overflow: hidden. Pre presnejšiu radu dodaj, prosím, živú ukážku.
VIPmag
Profil
Je to tento post na tomto webu www.honzovorybareni.cz/2015/10/vylovy-ceskych-moravskych-rybniku-2015.html

Teď jsou na homepage 4 náhledy, kdybych ubrala dalších pár řádků, bude jich tam 5 atp...

Díky
Tomáš123
Profil
VIPmag:
Vymazal som niekoľko tabuliek, a žiadny záznam nepribudol*. Naznačuje to, že ak je výška stránky nejako obmedzovaná (na strane klienta som nič nenašiel), tak sa to deje už pred generovaním na strane servera. Jedná sa naozaj o HTML súbor, alebo je koncovka pridaná umelo?

*Nepribudol na odkázanej stránke. Chápem správne, že po vymazaní riadkov z tabuľky na spomínanej podstránke sa zmení počet noviniek na domovskej stránke? To totiž s nástrojmi prehliadača neviem vyskúmať. Pravdepodobne za to ale tiež môže server. Stránkovanie sa rieši tam.
VIPmag
Profil
Tomáš123:
Děkuji... chápete to správně, že po vymazání řádků tabulky na podstránce se zvýší počet zobrazovaných novinek na home page.