Autor Zpráva
Luboš Michalička
Profil
Přeji krásný den. Mám takový problém chtěl jsem si sestavit základní responzivní stránku s fluidním layoutem. Přišlo mi to jako ůplný základ, a že na tom není nic složitého. ale ať dělám, co dělám. Nedaří se mi aby mi fungovala width v procentech... Prostě se to nezobrazí, a když nastavím max-width zobrazí se mi to vždy v max-width... Trochu jsem hledal a myslím, že je chyba v tom odkud si to bere těch 100%, ael nevím, jak to správně nastavit. Přikládám svůj css kód (p.s. moc mě za něj nehaňte jsem úplný začátečník :D):


#main
{
width:1000px;
background-color:red;
height:auto;
}

header
{
width:100%;
background-color:green;
height:50px;
}

nav
{
width:100%;
background-color:blue;
height:20px;
}

section
{
width:66,6%;
background-color:blue;
height:200px;
float:left;


}

#menu
{
width:33,3%;
background-color:black;
height:200px;
float:right;
}

footer
{
width:100%;
background-color:white;
height:20px;
clear:both;
Tomáš123
Profil
Luboš Michalička:
Prvok #main má nastavenú pevnú šírku 1000px. Použi namiesto nej nejakú percentuálnu hodnotu.

Príklad:
#main {
  min-width: 200px;
  max-width: 1000px;
  width: 90%;
  margin: auto;
}
V rozmedzí od 200px po 1000px bude prvok #main zaberať 90% šírky (nadradeného prvku) a bude horizontálne vystredený.
Luboš Michalička
Profil
Tomáš123:
Díky moc, ale to už jsem zkoušel, ale pořád to neřeší problém že section a menu se roztáhnou na celou délku 100% a dají se mi pod sebe.
Myslel jsem že nadřazený prvek section a menu je právě main, ale teď už jsi nejsem jístý opravdu ničím :D .
Davex
Profil
Luboš Michalička:
V CSS používej desetinnou tečku místo čárky. Osobně bych se vyhnul používání desetinných čísel a nechal si 1% rezervu, protože se to při přepočtu na pixely může nevhodně zaokrouhlovat.
Luboš Michalička
Profil
Prostě to nečte procenta když je odeberu zůstane stránka úplně stejná.
RastyAmateur
Profil
Luboš Michalička: