Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Luboš Michalička Profil |
#1 · Zasláno: 9. 4. 2016, 01:30:50
Přeji krásný den. Mám takový problém chtěl jsem si sestavit základní responzivní stránku s fluidním layoutem. Přišlo mi to jako ůplný základ, a že na tom není nic složitého. ale ať dělám, co dělám. Nedaří se mi aby mi fungovala width v procentech... Prostě se to nezobrazí, a když nastavím max-width zobrazí se mi to vždy v max-width... Trochu jsem hledal a myslím, že je chyba v tom odkud si to bere těch 100%, ael nevím, jak to správně nastavit. Přikládám svůj css kód (p.s. moc mě za něj nehaňte jsem úplný začátečník :D):
#main { width:1000px; background-color:red; height:auto; } header { width:100%; background-color:green; height:50px; } nav { width:100%; background-color:blue; height:20px; } section { width:66,6%; background-color:blue; height:200px; float:left; } #menu { width:33,3%; background-color:black; height:200px; float:right; } footer { width:100%; background-color:white; height:20px; clear:both; |
||
Tomáš123 Profil |
#2 · Zasláno: 9. 4. 2016, 10:33:54
Luboš Michalička:
Prvok #main má nastavenú pevnú šírku 1000px. Použi namiesto nej nejakú percentuálnu hodnotu.
Príklad: #main { min-width: 200px; max-width: 1000px; width: 90%; margin: auto; } #main zaberať 90% šírky (nadradeného prvku) a bude horizontálne vystredený.
|
||
#3 · Zasláno: 9. 4. 2016, 12:52:13
Tomáš123:
Díky moc, ale to už jsem zkoušel, ale pořád to neřeší problém že section a menu se roztáhnou na celou délku 100% a dají se mi pod sebe. Myslel jsem že nadřazený prvek section a menu je právě main, ale teď už jsi nejsem jístý opravdu ničím :D . |
||
Davex Profil |
#4 · Zasláno: 9. 4. 2016, 14:13:00
Luboš Michalička:
V CSS používej desetinnou tečku místo čárky. Osobně bych se vyhnul používání desetinných čísel a nechal si 1% rezervu, protože se to při přepočtu na pixely může nevhodně zaokrouhlovat. |
||
#5 · Zasláno: 9. 4. 2016, 14:15:12