Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
MilanKo Profil |
#1 · Zasláno: 3. 3. 2017, 11:08:38
Dobrý den, jsem úplný začátečník a potřeboval bych poradit s jednoduchým odesílacím formulářem na web. Mám html kód kde jsem vytvořil formulář a který odkazuje na php soubor, ale nějak mi to nespolupracuje. Sedím nad tím docela dlouho a prostě nevím si s tím rady no, ať zkouším cokoliv. Může mi, prosím, někdo z vás odborníků na to mrknout?
quote.html <form action="form_process.php" method="post" name="quote"> <ol> <li> <label for="name">Name (required)</label> <input name="name" type="text" /> </li> <li> <label for="phone">Phone no. (required)</label> <input name="phone" type="text" /> </li> <li> <label for="email">Email Address (required)</label> <input name="email" type="text" /> </li> <li> <label for="website">Subject</label> <input name="subject" type="text" /> </li> <li> <label for="message">Your Message</label> <textarea name="message" rows="8" cols="50"></textarea> </li> </form> form_process.php <?php $name = $_POST('name'); $phone = $_POST('phone'); $email = $_POST('email'); $message = $_POST('message'); $to = "milankovac80@yahoo.co.uk"; $subject = "Quote Request"; mail ($to, $subject, $message, "From: " . $name); echo "Your Quote Request has been sent. We'll be in touch with you soon."; ?> |
||
Joker Profil |
#2 · Zasláno: 3. 3. 2017, 11:16:06
A „nějak mi to nespolupracuje“ znamená co?
Jinak $_POST je pole a ne funkce, takže tam mají být hranaté závorky: $_POST['name'] |
||
MilanKo Profil |
no když na webu vyplním formulář a potvrdím odeslání, tak to nejde, nevydeje to potvrzení odeslání (www.cleanedandmaintainedproperly.co.uk/quote.html).
Už jsem vyměnil ty závorky, snad to teď asi už pojede, ta hláška mi prošla. Chci se ještě zeptat, dá se do php nějak vypsat návrat zpátky na index.html ? |
||
MilanKo Profil |
#4 · Zasláno: 3. 3. 2017, 15:54:46
Joker: Každopádně díky za pomoc.
|
||
Keeehi Profil |
Musí to být ale úplně na začátku. Před jakýmkoli výpisem do stránky.