Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
DrRoky Profil |
#1 · Zasláno: 14. 4. 2017, 17:30:19
Dobrý den
Ve vytváření webu jsem začátečník a proto bych potřeboval pomoc s Jquery a to s funkcí remoteAttr. Vše dělám podle návodu na Youtubu (www.youtube.com/watch?v=uu86wwFb11w), ale ikdyž to zapíšu uplně stejně jako podle videa tak i tak to nejde (Autorovi videa to jde). Nejde mi hlavně to když zaškrtnu ten checkbox tak na button nejde kliknout. Tady posílám scripty: <p><input id="souhlas" type="checkbox"/>Souhlasím s podmínkami</p> <input id="pokračovat" type="button" value="Pokračovat" disabled="disabled"/> <script type="text/javascript" src="js/jquery-3.2.1.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/main.js"></script> _____________________________________________________________________________________________________________________ $('#souhlas').change(function(){ stav = $('#pokracovat').attr('disabled'); if(stav == 'disabled'){ $('#pokracovat').removeAttr('disabled'); }else{ $('#pokracovat').attr('disabled','disabled'); }; }); Předem děkuji za pomoc :-) |
||
Slark Profil |
Na video jsem nekoukal, ale mělo by to být nějak takto:
<p><input id="souhlas" type="checkbox"/>Souhlasím s podmínkami</p> <input id="pokracovat" type="button" value="Pokračovat" disabled="true"/> <script type="text/javascript" src="js/jquery-3.2.1.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/main.js"></script> $('#souhlas').change(function(){ stav = $('#souhlas').prop('checked'); if(stav == true){ $('#pokracovat').prop('disabled', false); }else{ $('#pokracovat').prop('disabled', true); }; }); Máte tam hromadu banálních chyb jako např. input s id="pokračovat" apod. Zde ještě přikládám odkaz na fiddle: jsfiddle.net/wkaeqday |
||
Chamurappi Profil |
#3 · Zasláno: 14. 4. 2017, 21:13:10
Reaguji na Slarka:
„ disabled="true" “
To je z tvé strany příliš kreativní úprava. Jedinou možnou hodnotou atributu disabled je disabled , tohle měl DrRoky dobře.