Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Zdeněk Doležal Profil |
#1 · Zasláno: 20. 4. 2017, 08:29:03
Dobrý den.
Jsem nevidomý člobrda a pustil jsem se do psaní HTML. Jsem v začátcích. Můj dotaz je. Když přidám dva odkazy na stránku, tak jsou přilepeny hned vedle sebe. Mě osobně by to nevadilo, ale nevipadá to dobře a vidící lidičky mi to taky hlásí. Jak mám prosím udělat mezi odkazy mezeru, aby nebyly hned vedle sebe? Předem děkuji Zdenek. |
||
Tomáš123 Profil |
#2 · Zasláno: 20. 4. 2017, 09:53:02
Zdeněk Doležal:
Pridaj odkazu horizontálny padding .
|
||
Zdeněk Doležal Profil |
#3 · Zasláno: 20. 4. 2017, 11:55:41
Dobrý den. Jsem úplný začátečník, zde jsem též poprvé. Myslel jsem nějaký tag který by mi ty odkazy rozdělil. Tomáš123:
|
||
Tomášeek Profil |
#4 · Zasláno: 20. 4. 2017, 12:47:41
Zdeněk Doležal:
Tagy už máš v HTML, to jsou ty odkazy (<a>). Odsazení je věcí stylů, přečti si odkaz uvedený výše. |
||
Joker Profil |
#5 · Zasláno: 20. 4. 2017, 12:49:03
Tag na to není (leda tam jde prostě nasekat nedělitelné mezery, ale to není správné řešení), odsazení prvků je právě věc kaskádových stylů.
|
||
Zdeněk Doležal Profil |
#6 · Zasláno: 20. 4. 2017, 13:16:16
Díky vám všem. Ale obábám se že tohle zatím nepobírám.
|
||
Petr ZZZ Profil |
A není to prostě jen triviální nalepení odkazů přímo na sebe, jako takhle:
<a href="odkaz-1.html">odkaz-1</a><a href="odkaz-2.html">odkaz-2</a> a nepomohla by prostě jen jednoduchá mezera, takhle? <a href="odkaz-1.html">odkaz-1</a> <a href="odkaz-2.html">odkaz-2</a> A pokud by odkazy měly být pod sebou, je možné je napsat třeba jako seznam (seznam je tag <ul> , položka seznamu je tag <li> ):
<ul> <li><a href="odkaz-1.html">odkaz-1</a></li> <li><a href="odkaz-2.html">odkaz-2</a></li> <li><a href="odkaz-3.html">odkaz-3</a></li> </ul> Pomocí CSS je pak možné takový seznam odkazů nastylovat (například odstranit ty výchozí puntíky na začátku každé položky seznamu). |
||
Bubák Profil |
#8 · Zasláno: 20. 4. 2017, 17:54:41
Tomáš123: