Autor Zpráva
Tadeáš
Profil *
Ahoj,

jsem věčný začátečník, proto prosím pomalu na mě.

Dokážu pochopit, že když dám přes obrázek s danými rozměry text, jemuž budu zvětšovat velikost, po čase se text "rozbije" (přeteče, zmizí z obrázku atp.).

Jsem na mobilu. Velikost textu nechávám na 100%. Jdu na stránku djpw.cz. Do adresního řádku zadám hlavolam.maweb.eu a potvrdím. Když mám mobil na šířku, zobrazí se

Do adresního řádku dám djpw.cz, potvrdím a mobil překlopím na výšku. Dám do adresního řádku hlavolam.maweb.eu, potvrdím a zobrazí se (bílý text na bílém podkladu je dost nešťastný, tak možná přehodím barvy pro aktivní a neaktivní položky v menu)

V obou případech když nyní pouze opětovně načtu stránku nebo kliknu na některý odkaz vedoucí dovnitř webu, zobrazí se začerveněný kontakt i položky v menu správně - viz pro mobil na šířku.

Když už je ale zobrazení stránky správné a přejdu opět na djpw.cz, a pak zase v adresním řádku napíšu hlavolam.maweb.eu, zobrazí se kontakt a položky v menu zase špatně.

Otázky:
1) jak to, že zobrazení při prvním načtení a po znovunačtení stránky je jiné?
2) dá se prosím zařídit, aby první načtení stránky bylo v požadovaném tvaru?

P.S. na desktopu se mi stránka zobrazuje pořád stejně (správně). Různé simulátory mobilů také zobrazují stránku v požadovaném tvaru, tak možná nebude problém dobře reprodukovatelný.
Tadeáš
Profil *
Třeba to spolu vůbec nesouvisí, avšak:

a) vymazání cache mobilního prohlížeče nemělo žádný vliv na chování popsané výše

b) když se na stránku hlavolam.maweb.eu dostanu přes odkaz (z vyhledávače či z odkazující stránky), hned napoprvé se v mobilu načte správně (není třeba znovunačítat)

c) když jsem na djpw.cz a napíšu do adresního řádku hlavolam.maweb.eu, stránka se zobrazí špatně - když teď napíšu do adresního řádku znovu hlavolam.maweb.eu, stránka se už zobrazí dobře