Autor Zpráva
janhannesh
Profil
Ahoj,
jsem naprostý laik v tvoření webu.
Hledal jsem cenově dostupného poskytovatele webových šablon.
podařilo se mi jakž takž vytvořit web, ale nepodařilo se mi nalézt možnost úpravy barvy pozadí položek menu po najetí myší.
Nyní je černá, a rád bych barvu #4286f4

Každá položka při administraci obsahu má možnost upravit zdrojový kód, ale u mého problému to nejde.

Podpora stránek mi odpověděla, že je potřeba jim za to zaplatit (takový budget bohužel nemám, to jsem rovnou mohl pověřit někoho vytvořením webu), nebo že bych to mohl zvládnout i sám.
Cituji:
"Dobrý den,

barva pozadí po najetí myší (černá) je dána šablonou.

Pokud máte zkušenosti, je možné tuto barvu změnit vložením vlastních kaskádním stylů podle následujícího postupu: clickeshop.cz/napoveda/pro-programatory/postup-jak-nahrat-css-soubor-kaskadni-styly-upravujici-vzhled/m829"

Vůbec nemám představu jak to udělat. Podle jejich návodu tomu nerozumím a nerad bych nahrál nesprávně vytvořené CSS a zničil si tak již hotové stránky.

Je tu prosím někdo, kdo by mi dokázal poradit co musím konkrétně udělat?

Vytvořil jsem pro tento problém testovací projekt stejné původní šablony.

Přihlášení clickeshop.cz/client_zone jméno janhannesh@seznam.cz a heslo *******

Potom nahoře ADMINISTRACE OBSAHU a vlevo je nahrát CSS

Byl bych moc vděčný za radu

Děkuji

Jan
Tomáš123
Profil
1. V administrácii po prihlásení klikni, ako píšeš, na administráciu obsahu, ďalej v ľavom stĺpci na Globální HTML kód.
2. Do textového poľa vlož nasledujúci riadok: <link rel="stylesheet" href="styles/style.css"> a ulož vykonané zmeny.
3. Na adresu http://test.clickeshop.cz/storage/styles/style.css potom nahráš CSS súbor.