Autor Zpráva
vejv
Profil
Zdravím, třeba mi zde někdo pomůže, na svých stránkách http://www.ze-vzduchu.cz/fotografie-obci-a-az-h/, mám řazení kategorií vlastností float a mám tedy sloupce ale řazeno je po řádcích.
Chtěl bych řazení ve sloupcích, zatím jsme našel příkaz column-width a teď jak na to.
Jsem úplný laik, takže jsem zkoušel přes F12 v prohlížeči, kde jsem měním vlastnosti, a když to vypadá jak se mi líbí, tak to píši do css, až jsem se k tomu dostal, ale bohužel se mi do sloupce řadí i statistika dole pod kategoriemi, takže column bude asi to co hledám, předpokládám, ale použít ho musím asi někde jinde. A zde jsem zatím v koncích, jak udělat, aby column-width byl pouze na ony kategorie, takže kde, kam a co zapsat :-)

za případnou radu děkuji
Mlocik97
Profil
vejv:
column-witdh nema so zoradením nič spoločné... Samozrejme dá sa aj pomocou CSS zmeniť poradie, môžete využiť napríklad flexbox. Alebo to pozicovať.
vejv
Profil
Mlocik97:
No děkuji za reakci, ale moc mi nepomohla, bohužel


Zkratka bych chtel, aby to bylo razeno svisle ve sloupcich, jak to udělat netusim, ten column to jsem našel při hledání na netu
abcdefgh
Profil *
na .pg-cvcsv přidej
column-count: 4;
vejv
Profil
abcdefgh:
díky, to bylo přesně to co jsem potřeboval, kam a co umístit, jen jsem dal column width a dělá to i 5 sloupců, paráda

mockrát děkuji za reakce
vejv
Profil
Ještě bych se rád zeptal v tomto vláknu, jak bych provedl, aby na jedné stránce byly 2 a na jiné 4 sloupce když obojí je .pg-cvcsv , muzu to nejak jednoduse rozdelit?
Mlocik97
Profil
vejv:
pridajte další classu, a nastavte počet na týchto konkrétnych classoch
vejv
Profil
takhle nějak bych tušil, ale kde kam dopíšu další class, nějaký podrobnější návod, nakopnutí,
asi blbé otázky, ale jsem, začínající začátečník :-)