Autor Zpráva
gael
Profil
Přeju krásný večer.
Ráda bych zjistila více ohledně kódování, nicméně ze základní školy jsem si žádné vědomosti ohledně tohoto tématu neodnesla, na střední škole studuji grafiku. Nedávno nám jedna z vyučujících posílala odkaz na codeacademy a vypadalo to moc zajímavě, nicméně nemám úplně finance platit za online kurzy. Hlavně když si nejsem stoprocentně jistá, že mi to vydrží. Jsem ale ochotná se učit a věnovat tomu čas. Potřebuji ale poradit, kde přesně začít. Zatím jsem jen tak projížděla internet a četla různé články, pořád si ale nejsem jistá, na co přesně se mám zaměřit. Strávila jsem nějaký ten čas projíždění itnetwork, našla jejich lekce. Pár věcem tam rozumím, něco málo si googlím, nicméně pořád si připadám šíleně pozadu i v první lekci. Proto se chci zeptat Vás, kteří jste v tomhle zběhlí víc jak já, jestli byste mi mohli poradit.

Jak mám vlastně začít? Průběžně si zjišťuju pojmy, hodně čtu články, ale nejsem si jistá, jestli je tohle dost, abych později pochopila, co vlastně dělat. I když mě moje střední škola baví, mám trochu pocit, že to byla nešťastná volba, co se budoucnosti týče, a proto se snažím rozhlížet i po dalších možnostech...
Našla jsem prakticky stejný dotaz, nicméně je skoro 6 let starý, proto si nejsem úplně jistá, jestli je ještě aktuální.

Za každou radu budu neskutečně vděčná. :)
lionel messi
Profil
gael:

Osobne skôr než ku kódovaniu (HTML, CSS) inklinujem k programovaniu (Javascript a hlavne PHP + SQL), som však čistokrvný samouk.

S HTML/CSS som začínal pred skoro 10 rokmi, vtedajšia situácia bola ešte iná. Začínal som na jakpsatweb.cz, moje ďalšie zdroje boli jecas.cz a hlavne mdn.com (na poznatky ohľadne HTML, CSS a Javascriptu využívam dodnes).

Jakpsatweb.cz je dobrý na základný prehľad. Pochopiť ako funguje HTML, CSS. Nevýhodou je istá neaktuálnosť. Najmä CSS už išlo dopredu míľovými krokmi.

Neskôr pri dobrom ovládaní CSS by som takisto odporúčal venovať sa Bootstrapu (alebo inému CSS frameworku).