Autor Zpráva
MartinB
Profil
Mám stránky www.partnerska-vyzva.cz a přes formulář posílaný na mail zákazníků sbírám hodnocení. To bych pak např. 1x za týden ručně aktualizoval na webu.
Chtěl bych, aby u výsledků hledání na Google (např. výraz "partnerská výzva") bylo vidět hvězdičky a počet hodnotících.
Nějak s tím laboruju, zkoušel jsem varianty níže, vkládal jsem to na hlavní stránku i podstránku s objednávkou, ale Gogle to pořád nezobrazuje.
Co je špatně? Proč se to na Google nezobrazuje?
Poradíte prosím?

Varianta 1/

<script type="application/ld+json">
"review": {
"@type": "Review",
"reviewRating": {
"@type": "Rating",
"ratingValue": "4",
"bestRating": "5"
}
</script>

Varianta 2/


<div itemscope itemtype="schema.org/Product">
<span itemprop="name">Partnerská výzva</span>

<div itemprop="aggregateRating" itemscope itemtype="schema.org/AggregateRating">
<span itemprop="ratingValue">4.8</span> <span style="color: #ffcc00;font-size: 17px"><strong>★★★★★ </strong></span>
na základě <span itemprop="reviewCount">17</span> hodnocení
</div>
</div>


Ještě posílám odkaz na výsledky hledání na Google, kde jde vidět, že je to bez těch hvězdiček
www.google.com/search?q=site%3Apartnerska-vyzva.cz&rlz=1C1KNTJ_csCZ968CZ968&sxsrf=ALiCzsb4FrweJL9jDCdEQtyThivASUSAqQ%3A1661884262749&ei=ZlcOY-mRLcWM9u8PkNqE6A0&ved=0ahUKEwjp3I2pme_5AhVFhv0HHRAtAd0Q4dUDCA4&uact=5&oq=site%3Apartnerska-vyzva.cz&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAM6CggAEB4QogQQsAM6CAgAEKIEELADSgQIQRgBSgQIRhgAUPYGWPYGYJ8JaAFwAHgAgAE7iAE7kgEBMZgBAKABAcgBBMABAQ&sclient=gws-wiz
Firibix
Profil
Reakce na MartinaB:
Ad varianta 1: To je úplně špatně, JSON není ani syntakticky správně, ani neodpovídá schématu mikrodat. Správně by to mělo být podobné, jako varianta 2:

<script type="application/ld+json">
{
    "@context": "https://schema.org/",
    "@type": "Product",
    "name": "Partnerská výzva",
    "aggregateRating": {
        "@type": "AggregateRating",
        "ratingValue": "4",
        "bestRating": "5",
        "ratingCount": "17"
    }
}
</script>

Ad varianta 2: Tady je vše v pořádku.

K otestování, zda Google správně detekuje zadaná mikrodata, lze použít Rich Results Test, který umí i říct, co je v datech špatně.

Proč se to na Google nezobrazuje?
Zobrazování těchto tzv. rich results ve vyhledávání nelze vynutit, je zcela v režii Googlu, kdy se rozhodne je zobrazit.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0