Autor Zpráva
šárka
Profil
Jsem úplný amatér a mám web dělaný asi v tom nejdhorším co jde a to we Wordu, trochu se a pomalu se učím HTML takže jakžtak asi vím co je co,ale mám udělaný stránky a umístěné na adrese http://mujweb.cz/www/zko-jicin
a spravuji je tak že když potřebuji něco změnit zejména něco v tabulce nebo vložení obrázku tak to znovu nahraji,ale když to nahraji nemám tam fotky jen rámečky a dodám to tam tím že to zkopíruji a dám vložit,ale pokud na té stránce mám i text tak po tom co dám uložit a kouknu se jak to vypadá tak se mi rozhodí typ písma, řádkování atd.. a nemůžu ani moc měnit přímo na serveru typ písma a barvu atd... Kde je problém b¨nebo co dělám blbě? Jsem ted omzeneá jen na to že radši udělám jen strínku s textem a stránku jen s fotkami,ale chtěla bych mít i normálně stránku s textem a třeba napravo fotku a normálně to aktulizovat a ne to celý zase nahrávat. I na té index ujak upravím to řádkovaání nromálně mi to ukazuje a pakjsou tam velký mezery mezi řádkama.Díky moc za každou radu akritiku, ráda se přiučím.
error414
Profil
šárka
1. zahod word, word pridava do html souboru zbytecne moc dat, protoze chce aby soubor byl spetne kompatibilni s formatem doc
2. Stahni si NVU stranky budes tvorit podobne jako ve wordu ale mnohem vice se naucis.
3. zelezne pravidlo zacatecniku je pouziti ramcu a jezdiciho textu. Dnes jsou tyto technologie zastarale.
4. Jestli se chces ucit HTML zacni si procitat JakPsatWeb a pomalu zkousej co html dovede, nejdulezitejsi je mit tu prvotni trpelivost. Kazdy z nas zacinal a vi ze zacatky nejsou nikdy lehke.

Tvuj problem s obrazky jsem nepochopil.
šárka
Profil
Díky za radu asimi nic jinýho nezbyde,ale ted potřebuju udržet web jakžtak aktuální a přehledný, jsou tam důležité informace pro ostatní členy a kynologickou veřejnost a časem snad přijdu na lepší řešení.
Problém s obrázky: