« 1 2 »
Autor Zpráva
jojoj
Profil *
Som začiatočník, prosím poraďte: Ako sa dáva v XHTML farba pozadia v BODY ? Nemôžem to nájsť tak ľahko ako v HTML, kde je to bg color. Ako je to v XHTML? Díki
Petra
Profil
V XHTML se (stejně jako v HTML) formátuje pomocí CSS, takže body{background:navy} třeba.
Chamurappi
Profil
Reaguji na jojoje:
Další. Kdo ti napovídal, že XHTML ruší prezentační elementy a atributy?
Doporučuji používat raději HTML a vzhled definovat pomocí CSS.
jojoj
Profil *
Petra: v HTML to ide aj bez CSS pomocou bg color, ide to aj v XHTML?
jojoj
Profil *
Chamurappi: Akosi nerozumiem tvojej otázke. K druhej vete-čo čítam rôzne diskuzie, tak mi to vychádzalo, že najvhodnejšie je rovno začať s XHTML a CSS k tomu, či myslíš, že stačí HTML+CSS?
Chamurappi
Profil
Reaguji na jojoje:
HTML a XHTML jsou co se týče elementů a atributů identické. V obou je bgcolor.
Rovnou začít s XHTML nedoporučuji. Ba dokonce doporučuji s XHTML nezačínat nikdy a těm, kdo s ním již začali, doporučuji rovnou přejít na HTML.
jojoj
Profil *
Chamurappi: takže je bgcolor aj v body XHTML? Súšam to totiž v PSPade a keď si dám tag body v HTLM, tak dá mi možnosť BGcolor, ale v body XHTML mi tú možnosť už nedáva, takže pôjde to aj tam, hovoríš?
habendorf
Profil
jojoj: Jo půjde, ale napiš to malými. Jinak nevím, proč se tak zoufale bráníš css.
jojoj
Profil *
habendorf, naopak, ja sa nebránim CSS, len ich ešte neovládam :o) Určite že sa ich chcem poriadne naučiť a ovládať, len to ešte neviem :o)
habendorf
Profil
jojoj: tak to napiš takhle:

<body style="background:navy">

A až se rozkoukáš, tak začneš používat externí css, jak psala Petra. A jinak - nejlepší cesta k naučení se čehokoliv je zkusit to a překonávat (někdy i pomalu a bolestivě) počáteční problémy.
jojoj
Profil *
habendorf: a Tvoj názor na HTML a XHTML? Robiť v tom či v tom?
habendorf
Profil