Autor Zpráva
Marky
Profil *
Ahoj,poraďte prosím.Udělala jsem si menu a uložila ho jako soubor menu.html.Ted potřebuji tento soubor vložit stránek konkretně do tabulky o dvou sloupcích,do levého, kde má být to zmíněné munu.Dík
jozob
Profil
Marky
Máš možnosť použiť PHP?
Marky
Profil *
Mám stažený NVU takže myslím,že jo.Jsem začátečník tak prosím polopaticky.Dík
gajdynator
Profil
Marky
Asi myslíš toto:http://www.jakpsatweb.cz/include.html#serverove
jozob
Profil
Marky
Tam, kde chceš menu vlož kód:
<?php include("menu.html"); ?>


Potom premenuj hlavný súbor tak, aby mal koncovku .php, nie .html. Ale tu už je potrebný server, aby so to mohol vidieť v akcii.
jozob
Profil
gajdynator
Ďaľší, čo mení celý obsah príspevkov :-)
gajdynator
Profil
jozob
No a čo tak som sa pomýlil...
esemeska
Profil
pomocí iframe by to šlo taky ne?
<iframe src="menu.html" frameborder="0"></iframe>
da se tomu nastavit jeste par hodnot....
gajdynator
Profil
esemeska
Iframe nemam moc v láske. Ale veď nech si vybere...
jozob
Profil
esemeska
iframe je nepárový element.

A prosím, nechoďme späť do doby kamennej. Iframe sa hodí na úplne iné veci, tu by som ho rozhodne nepoužíval.
Marky
Profil *
Zkusila jsem vložit PHP,ale když jsem se podívla v IE tak žádná změna.Co je špatně. Přes iframe to dělat nechci.Jak jinak myslíte,že by to šlo vyřešit něž to otrocky kopírat,to též nechci.Díky
jozob
Profil
Marky
* Premenoval si súbor na .php?
* Máš nainštalovaný server? (asi nie)
* Skúšal si to na hoste?
* Pre PHP potrebuješ serverovú technológiu
Marky
Profil *
Soubor na php mám přejmenovaný. Mám stránky na http://mujweb.cz, nevím jestli to je má chyba nebo to nepodporuje ten web.Server rozhodně nainstalovaný nenám,jak jsi správně předpokládal.Netrvám přímo na tomto řešení,ale přišlo mi to praktické.Menu jen vkládat do souborů. Jde to udělat jinak?Díky Marky (Markéta)
jozob
Profil
Marky