Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
nešika Profil * |
#1 · Zasláno: 25. 2. 2006, 00:22:25
prosim lidi helpnete mi s nastavenim e-mail uctu v mobilu. mam ho na seznamu a outlook nepouzivam, takze tohle nastavovani (pop3) je pro me spanelska vesnice. jsou tam policka: user name, e-mail address, reply address, user ID, password, SMTP server, SMTP port, protocol type, pop3 server, pop3 port, APOP login. kdyztak moc dik za pomoc.
|
||
ah01 Profil |
#2 · Zasláno: 25. 2. 2006, 00:25:53
tohle nepomůže: http://help.seznam.cz/page.php?page_id=102
|
||
nešika Profil * |
#3 · Zasláno: 25. 2. 2006, 00:29:46
porad to nejde. asi to user ID mi prijde ze by tam melo bejt ale nemam poneti co tam napsat...
|
||
Radek Hrabůvka Profil |
#4 · Zasláno: 25. 2. 2006, 03:25:24
Správné nastavení mobilu pro přístup na internet je taky důležité, bez něho to nejde, ale operátoři už mají pro většinu mobilů "chytré SMS", stačí o ni požádat. Mobil lze nastavit také ručně, ale je to otrava. Návody mají operátoři také na svých stránkách.
Pokud ti to pořád nepůjde, zavolej operátorovi, pomůže ti s tím, já tak otravoval několik dní, než se to povedlo. Tenkrát mělo e-mailového klienta v sobě jen pár mobilů a častá odpověď byla "já nevím, co s tím", dneska je situace mnohem lepší. Díval jsem se na svůj SE T230 a v nastavení "ID uživatele" nemám vyplněné, tuším, že položka je prázdná u všech operátorů, u T-MOBILE určitě. APOP login netuším, co může být, nic podobného v mobilu nemám. |
||
tpikalek Profil |
#5 · Zasláno: 25. 2. 2006, 11:44:27
Nejlíp uděláš, když davoláš na linku zákazníků tvýho operátora a necháš si to poslat přesně pro tvůj typ mobilu. Pošlou ti na mail nějakej soubor .doc, kde je dost podrobnej návod. Tak to je u Eurotelu.
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0