Autor Zpráva
tom-host
Profil *
Milí weboví přátelé,
jak už nadpis napovídá problém mám s formuláři.... <a href="www.tom-host.wz.cz">zde je</a> formulář který potřebuji sprovoznit pomocí html.......(jeden známý mi udělal na rychlo php skript díky kterému to běhá ale já sem z php v pasti.......španělská vesnice....prostě nechápu neumím jsem začátečník v html natož v php)........<a href="http://www.volume.cz/haha/tabor/index.php3?action=8">tady je</a> originál toho formuláře.....jde o to že tyhle stránky musím celé předělat což by nebyl tak velký problém ale formuláře prostě nevím jak zprovoznit.....když to udělám pomocí teba <a href="http://sweb.cz/Tom-host/formular05.htm">mujweb scriptu</a> tak mi místo "jméno" přijde "TLP001", když v tagu smažu TLP001 a přepíšu na "jméno" tak mi to chodí jednak v úplně jiném pořadí a druhak ne všechny políčka..........potřebuju opravdu pomoc radu od zkušených lidí jako jste vy...........prosím pomoc.........
tom-host
Profil *
eeeeeeeee sem si nevšim že je tady ikonka pro vkládání odkazů....safra......sorrrrry1.napodobenina formuláře originál 2.napodobenina formuláře
Leo
Profil
Bez skriptu jako je treba PHP nemaji formulare moc smysl. Leo
Leo
Profil
Ty tvoje odkazy delaji presmerovani na stranky mkrvosoftu, bez s tim nekam... Leo
tom_host
Profil
jj je tam 2x http://....sem nevychytal
Anonymní
Profil *
skoda, ze som nepochopil, o co vlastne ide... a mam z toho fakt riadny salat uz len preto, lebo
ten originalny formular je
<form ACTION="index.php3?action=tabor_odesli_prihlaska" METHOD="POST">
ta druha napodobenina je
<form method="POST" action="http://mujweb.cz/script/mail.asp" name="mail" target="_self">
a ta prva tam pre zmenu ani ziaden <form> tag nema... :o

no ja som z toho jelen...
tom_host
Profil
no já právě taky ....skusím ještě jednou a srozumitelně

originál http://www.volume.cz/haha/tabor/index.php3?action=8 dělal chlap který umí v php si napsat skript