Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
Ahoj. Som fakt úplný začiatočník, a nemám sa na to kde spýtať :((( Tu je napísané, že sa môžme pýtať aj na hlúposti, a ja viem, že teraz budem vyzerať ako úplný idiot, ale už naozaj neviem, čo mám spraviť... Mala som založenú stránku na www.nanic.cz , lenže to akosi prestalo fungovať... Ak kliknem na akúkoľvek stránku, ktorá je založená na www.nanic.cz, zobrazí sa mi toto:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Chcela by som sa spýtať, čo to znamená? Je možné, že to už nikdy nebude fungovať? :((( Že všetká moja práca (aj práca ostatných ľudí, ktorí tam mali založené stránky) je teraz preč? Prosím poraďte mi niekto, či sa s tým dá niečo spraviť? :(
Filips
1) nezakládej téma s názvem :o(
2) můžeš se zeptat na cokoli co souvisí s webtvorbou
3) ad problém. Znamená to že nemáš povolený přístup. Těžko řící kde bude problém. Zkus se připojit na ftp a podívat se jestli tam jsou ty soubory, nebo jestli nejsou smazány.

Filips
Anonymní
Profil *
Prepáčte, že som kvôli tomu založila "nové téma"... Môžte to kľudne zmazať, len som potrebovala poradiť... Mrzí ma, že som vás s tým otravovala, naozaj... Aj tak vďaka za radu, no a ten prístup nemá asi povolený nikto, pretože ani z iných počítačov sa tam nedá dostať... A neviem presne čo je ftp... Ale diki. Majte sa a ešte raz sorry....
RPG
Anonymní
U koho hostuješ? Je možné, že je nějaký problém se serverem... výpadek, nebo něco podobného.
Anonymní
Profil *
www.nanic.cz
Acci
RPG
Ne, tak to není. Nanic je podobná služba jako http://www.estranky.cz/

Anonymní
Jejich server má asi jen výpadek
RPG
Acci
Aha, už to chápu.

Anonymní
Mimochodem, je lepší dělat si zálohy článků, o kterých víš, že by jsi je mohla ještě někdy použít. Není dobré mít všechno na serveru. Pak se něco stane, a bum, tvoje čtyřletá (např.) práce je někde...
Anonymní
Profil *