Autor Zpráva
TIP
Profil
Vím,že už to tu bylo už jednou,ale jsem ÚPLNÝ začátečník,ale chtěl bych se s flahem naučit pracovat výborně....Potřeboval bych někoho na učení,po mailu,nebo Skypeu nebo ICQ....Pls najde su tu někdo takový....? Vůbec flashi nerozumím..
ReweR
Profil
No já sice taky ne ale prvně se nauč html, CSS javascript možná PHP nebo ASP a až pak vlítní na flash a určitě se najdou nějaké internetové příručky
TIP
Profil
To snad ne !!! A to mám jako ve flashi začít až za 10 let ? :( NENÍ JEDNODUŠŠÍ ZPŮSOB ?
nonewood
Profil
za 10 let? To snad ne !!! :-) ,
ale jestli neumíš HTML ani trošku tak bych ti doporučil alespoň základy znát...
TIP
Profil
No úplný základy umím,to jo,hele ,nemáš ICQ,Skype nebo dáš mi aspoň mail abychom to tady moc neplnili...
moe
Profil
Flash je celkem hodně složitý program a opravdu bych se být tebou první naučil pořádně (X)HTML, CSS a PHP a až tohle zvládneš, tak začni s Flashem (a s Action Scriptem).
nonewood
Profil
mno já Flash neumím :-)
JPAS
Profil *
Já sice flash trochu zvládám, ale umět flash na výborné úrovni, to ti může zabrat i pár let, záleží co chceš vlastně ve flashi dělat a proč.

Za prvé nevím, proč bys měl chtít v prvé řadě jenom flash.. možná bys mohl napsat proč. A pak by mě zajímalo jestli sis ho koupil (aspoň studentskou verzi), kdyz v nem chces zacit delat neco poradnyho a jesne nic neumis, to bych se divil, trial ti stacit nebude.

Kdybys mel nejakou otazku muzu pomoct, ale ujasni si par veci:
1, neposkytnu reseni, jen poradim, pokud budu vedet
2, poradim pokud delas neco pro radost, ne ze si naberes zakazny na flashove prezentace a budes je chtit touhle cestou vytvaret
3, nemam vzdycky cas

Tak si odpovez a kdyztak napis na strzibny[at]strzibny[dot]name

Hezky den
TIP
Profil
:( No tak nevím co mám dělat ....Já se žádný jiný jazyky učit nechci !!!Fakt to nijak jinak nejde ???No a když ne,tak můžete mě alespoň trochu naučit ty jazyky ?
Plaváček
Profil