Autor Zpráva
zaxa
Profil
Potřebovala bych vložit do html stránek flashový prvek, ale s tím, že když stránku otevřete, tak bude animace zastavená a spustí se až po nějakém úkonu. Třeba kliknutí na tlačítko, nebo přejetí myší.
Jsem začátečník, používám Macromedia f.p. 8, a ovládám pouhé nejzákladnější základy action scriptu. Ale s trpělivou nápovědou jsem docela učenlivá a ráda si nechám poradit. Prolezla jsem už hodně stránek s příklady, a nápovědami ale tohle jsem nikde nenašla.
dík za každou radu
koudi
Profil
Neni to náhodou kvůli tomu sporu, co teď M$ prohrál, takže se flashe musej aktivovat kliknutím?
zaxa
Profil
ne, to ne, ale potřebuju si udělat tlačítko s takovou ozdobičkou, která se po najetí myší na tlačítko začne třeba točit, nebo tak něco. A tak potřebuju aby ta animace - to točení - bylo až do momentu "rollover" zastavená.
Steve
Profil
zkus
stop();

nejakeTlacitko_btn.onRollOver = function (){
play();
}
zaxa
Profil
a je to prosím skript pro to tlačítko a nebo pro tu animaci?
Steve
Profil
tanhle skript vlozis na snimek naimace, na kterem chces, aby se to zastavilo. "nejakTlacitko_btn" je nazev tveho tlacitka, pres ktere, kdyz se prejede, tak se zacne prehravat animace.
zaxa
Profil
jo, jo asi už vím jak na to, jen mi to píše chyby v syntaxi. Kde najdu přesný název toho tlačítka? když jsem ho vložila z galerie tlačítek(prozatím nebudu používat svoje) je v seznamu použitých věcí (vlevo) jen složka ze které to tlačítko je (byla to celá sada butonů, ale já nechala jen jeden a zbytek jsem smazala) - buttons oval - ale bez koncovky.
Animaci jsem musela konvertovat na symbol - tedy pravděpodobně Movie clip, že? a k tomu teď musím vkládat ten script, že?
Steve
Profil
1) animaci jsi na symbol konvertovat nemusela, proste to vlozis na prvni snimek animace, jedno kde ten prvni snimek je.
2) tlacitko si z knihovny pretahnes na scenu a pojmenujes ho (jednou na nej kliknes a standardne vlevo dole je pole, do ktereho vepises svuj nazev.