Autor Zpráva
Miky
Profil *
Ahoj všichni, jsem začátečník ve flashi už sem si nějakou animaci vytvořil a zajímalo by mne když si tuto animaci exportuji do souboru s příponou SWF tak moji kamarádi kterým to pošlu to nejde spustit. Asi dělám někde chybu a nevím kde. Dočetl jsem se že můžu k týhle mojí animaci přibalit ještě nějaký projektor a udělat exe soubor ale jsem v koncích nevím jak na to . Mohl by mi tady někdo moc prosím pomoci. Chtěl bych udělat pár jakoby srando her flash pro kamarády ale nevím jak to potom ukládat s tím projektorem díky za radu.
Steve
Profil
File -> Publish settings -> zaskrtnes exe
Miky
Profil *
zkusím díky moc snad mi pomůže
Miky
Profil *
asi sem tupej nejde to jakmile to dám potom exportovat movie a dám to uložit jako SWf tak to můj kamarád nemůže otevřít potřeboval bych jak to teda udělat asi sem fakt tupej a tohle mě dostalo zaškrtnul jsem to exe ještě tam mám zaškrtnuté flash swf a HTML nevím sjem v koncích takovou dobu sem se potil s tvorbou a nakonec to nikde jinde nepustím
Steve
Profil
musis dat "publish" (Shift+F12) sorry, to jsem ti zapomnel rict....
Miky
Profil *
jj díky zkusím to snad to půjde ještě bych chtě dělat takový malinký prezentace a právě že potřebuju aby to mohli u sebe otevírat tak snad to půjde díky moc
Miky
Profil *
Steve asi jsem opravdu blbej prostě mám udělanou animaci mám macromedii 6 a mám i zaškrtnuté to exe ale stejně když to potom dám jako exportovat movie tak mi to dá možnosti různé a já to ukládám s příponou SWF a potom když to pošlu tak to ten kamarád chce otevřít tak mu to dává na výběr otevřít v programu. já bych chtě zjistit jestli to jde že by na tu ikonku kliknul a ona by se automaticky otevřela ta animace a nemusel si on vybírat z programů doufám že mi rozumíš jsem z toho pipi díky
Steve
Profil
nedávej exportovat, dej publish a posli mu ten exe soubor.
Miky
Profil *