Autor Zpráva
Adelaide.L
Profil *
Snažila jsem se přijít na kloub pozicování... chtěla jsem si v blogu posunout sloupek o pár cenťáků dolů a použít při tom relativní pozicování. Problém je v tom, že vůbec nevím jak to zapsat. Nakonec jsem vymyslela toto:

.sloupek { position: relative; top: 60px; background-color: white; color: red;}

Bohužel to nefunguje asi jsem zas vymyslela něco úplně nového ne? :)) Poraďte mi prosím, začínám šílet....UAAAAAA.....
Honza Hučín
Profil
Co to znamená, že to nefunguje?
Adelaide.L
Profil *
Nefunguje... . Sloupek se místo posunutí totálně vypařil....
Honza Hučín
Profil
To se těžko radí, když do toho nevidíme. Pošli sem odkaz, jinak to bude hádání z křišťálové koule.
Adelaide.L
Profil *
No, dobrá.... ale měj na paměti jsem jen amatér a teprve se snažím něco stvořit... takže prosím o shovívavost...

http://blog.lide.cz/calypso.l
Adelaide.L
Profil *
Ehm...ono to funguje...jen se ten sloupek posunul až moc....
PerToon
Profil
Nebyla tam původně i vlastnost float?
Adelaide.L
Profil *
Já chtěla tak o 2 až 3 cenťáky a ono to sjelo až někam "na podlahu" :) - že bych to špatně přepočítala na pixely?
Adelaide.L
Profil *
Cože to? To jsem někde slyšela... - jak říkám moc se v tom neorientuju...
Adelaide.L
Profil *
Takže co s tím podle vás?
Honza Hučín
Profil
Je to jednoduché. Používáš 2 stylopisy, jeden zřejmě standardní a druhý vlastní. V tom standardním (http://1.im.cz/l/css/blog.css) je tohle:

.sloupek { position: absolute; top: 70px; left: 100%; margin-left: -185px; width: 180px; border: 1px solid black; }

Ve druhém, tj. vlastním stylopisu máš tohle:
.sloupek {position: relative; top: 60px; background-color: white; color: red;}

Potíž je v tom, že když napíšeš position:relative, přestane platit to absolutní pozicování z prvního stylopisu. A to je zrovna důležité nechat.
Zkus ve svém stylopisu napsat
.sloupek {top: 130px; background-color: white; color: red;}

(Těch 130 je 70 standardních + 60 tebou požadovaných.)
Adelaide.L
Profil *