Autor Zpráva
Falcom
Profil *
Ako spravím keď mam stránku spravenu na www.wz.cz aby keď napíšem do hociakeho vyhľadávača mi našlo moju stránku???? Diky za radu
Casero
Profil
Falcom
a co ked napišeš do vyhladavaca??
Falcom
Profil *
mam stránku www.hanigovce.wz.cz a do vyhladavaca ked napisem hanigovce tak nenajde moju stránku
Casero
Profil
1. zaleží jak dlouho už je na netu...
2. jestli to nemáš dobře optimalizovaný pro SEO, tak ji tam nebudeš mít nikdy
Casero
Profil
Falcom
oprava...
dobře optimalizovaný pro SEO to stačí aspon trochu...jako title, h1, atd..
Falcom
Profil *
Co je to SEO a co mam spraviť aby išla???
tiso
Profil
Falcom
...to hádam nemyslíš vážne...
Falcom
Profil *
Ale hej lebo som začiatočník.. ;-)
Casero
Profil
Falcom

tiso má pravdu, ale jinak SEO...je jak optimalizovat svoje stránky pro vyhledávače..ve zkratce. psát ke každému title, h1, popis...a v textu mít to slovo které chceš aby bylo vyhledáno taky párkrát
PerToon
Profil
www.jakpsatweb.cz Uč se hochu.
tiso
Profil
Falcom
...nemáš vôbec súdnosť... Najprv sa nauč robiť stránky, potom sprav nejaké dobré a až potom mysli na google.. Si si pomýlil poradie...
Richi
Profil
Přesněji: http://www.jakpsatweb.cz/katalog/seo.html
Falcom
Profil *
Casero sak som to vseliako skusal a mi neide tak ked mozes tak mi porad.
Radek Hrabůvka
Profil
Taky je důležité, abys měl co nejvíc zpětných odkazů, to jsou odkazy, které vedou z cizích stránek. Zaregistruj se so kataligů, popros kamarády, snaž se o kvalitní obsah.
Casero
Profil
Falcom
tak jestli je tam máš jen krátce, tak musíš počkat a on si tě jednou najde...ale najde si tě jedině přes nějaký ty zpětný odkazy jk píše
Radek Hrabůvka
Falcom
Profil *
A jak mam spraviť ten spetný odkaz?? To len aby oni mali odkaz (link) na mojú stránku???? A koľko tých odkazov má byť??
PerToon
Profil
Richi- přesněji ať si nejdřív přečte CELÝ JakPsátWeb.
Casero
Profil
Falcom
:DD no tolik aby tě to našlo v gooogliku
HeWeR
Profil
Falcom