Autor Zpráva
cheva
Profil
Zdravím, jsem úplný začátečník. Prohnala jsem vytvořenou stránku Validatorem a ten mi tvrdí, že atribut "bordercolor" u <td> neexistuje - v tabulce mám <td bordercolor="#993300">, přestože na JPW je to přímo v příkladu s jinou barvou, a že mám navic špatně zvolený doctype. Vybrala jsem z možností na JPW Transitional. Strict jsem už taky vyzkoušela, taky ho nechtěl, pacholek.
Je fakt, že vybraná barva rámečku tabulky se skutečne nezobrazila... Vůbec netuším, podle čeho "svůj" Doctype poznám - a jestli je opravdu chyba jen v tom. V diskuzi jsem hledala, ale je toho tam tolik, že se mi to nepodařilo. Kdyžtak mi jen napište, kde to tam je, ja tam mrknu.
Dekuju.
RPG
Profil
chevo, validatoru se pravděpodobně nelíbí to, že používáš atribut, ne Kaskádové styly ( Úvod do CSS - kaskádových stylů ).

<td bordercolor="#993300">
Zaměň za
<td style="border:1px solid #930;">

A měl by to sežrat.

Vybrala jsem z možností na JPW Transitional.
Ano, transitional DTD je, řekl bych, nejvhodnější...

Vůbec netuším, podle čeho "svůj" Doctype poznám
Deklarace bývá většinou na začátku dokumentu, že... Tedy:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"> = Strict
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> = Transitional
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN"> - Frameset

Více informací o Doctype
cheva
Profil
Nojo, to funguje :-) Akorát že jsem špatně pochopila význam "border". Mám totiž jednoduchou tabulku pro Menu, cellspacing 2px a to bych chtěla vybravit - border mi dělá jen čáru. V popisu tabulky mám: <table border="2" cellpadding="5" cellspacing="2" align="center">
To já vím, že se tam píše jeden z těchto řádků, jen mi není jasné, jak mám vybrat ten správný. Při tvorbě stránek mám vždycky jít do Transitional?
Vím, že jsou ještě nějaké XHTML a tak (seznamy možností Doctype jsem si poctivě prošla), není mi prostě jasné, co určuje, kterou z těch možností nakonec před hlavičku dát.
Díky
Timy
Profil
cheva