Autor Zpráva
Švec
Profil *
Ahoj, bylo mi nabídnuto, abych pro firmu vytvořil webovou prezentaci. Dalo mi dost velkou práci se tomuto kůmštu naučit a pořád nemohu říct, že to umím. Prostě člověk se učí v tomto výjmečném a zajímavém oboru každý den a teď k věci:

Vůbec jsem nevěděl jak se mám se zákazníkem domluvit. :-) To je snad těžší než tvořit samotný web. Nemohli byste mi vy zkušní webdesigneři z Vašich zkušeností poradit zhruba jak postupovat při komunikaci se zákazníkem přes e-mail?

Například: Co když se zákazníkovi nebude líbit grafický návrh, já se s tim nechci dělat jen tak? Material...atd. Prostě pro mě je tohle úplně jiný obor, já vůbec nevím... :-(. Obracím se na Vás. Prosím pomozte...
Gekon
Profil
Já dávám většinou přednost osobnímu kontaktu, popřípadě telefonu, mail používáme na přenos dat.
Michalek
Profil
Já zase komunikuji z 90% přes mail nebo icq a 10% jsou ověřovací telefonáty. Osobní kontakt zatím jen jednou, šlo o známého ze stejného města :-)

Co když se mu nebude líbit? Schovat a zkusit příště. Nebo dělat tak, aby se líbilo od začátku, i když nemá představu, vymlátit z něj něco čeho se lze chytnout.

Jinak odkážu na dobré rady - http://www.vzhurudolu.cz/44/jak-nevstoupit-do-valky-s-klientem
Švec
Profil *
Díky, ale kluci, ale klidně pište dále. Budu moc rád za každý poznatek. Z toho co jsem četl, tak takhle to nějak vypadá. Zákazník je ten chytrý a nedá si říct. Budu muset vymyslet nějaký plán. Děláte třeba, že hned na začátku zaplatí třeba polovinu, abych si ho pojistil a měl jistotu, že mi potom nefrnkne?
Johny_CZ
Profil
Naopak, většinou pracuji tak, aby neměl důvod pláchnout, a když, tak je to můj problém. Je ale pravda, že zakázek moc nemám a jsou to většinou (vždycky) jen jednoduché weby...

Jinak taky používám email, telefon jenom na ověření. Nechce se mi totiž nahrávat hovory a pak mu je posílat, aby viděl (slyšel), co mi to vlastně řekl...

Ale asi budu muset nějak vypilovat ceník změn, jenom nevím jak...
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0