Autor Zpráva
Robbie
Profil *
Poradí někdo jakým způsobem docílit toho, aby se stránka zobrazovala stejně ve všech prohlížečích, zkuste prosím někdo přiložit příklad pro lepší pochopení, jsem začátečník a je to pro mě velký otazník. Děkuji moc za odpověď.
Eater
Profil *
prosim jak mam udelat abych nemel na me strance textovy soubor a v nem moji stranku (pres html) ale ja chci jak do vyhledavace napisu moji stranku tak at se rovnou otevre moje stranka jak mam teda psat moji stranku prosim pomozte mi dekuju.odpovedi prosim piste na e-mail eater9@seznam.cz dekuju.Eater
Joker
Robbie
Stručně řečeno: neexistuje 100% účinná metoda, která by zajistila, aby webová stránka vypadala na všech výstupních zařízeních stejně.
Pokud toto potřebujete zajistit, můžete použít například obrázek, dokument PDF, případně Flash.

Webová stránka má tu vlastnost, že se naopak může přizpůsobit výstupnímu zařízení. Navíc jednotlivé prohlížeče a počítače se od sebe liší natolik, že prakticky jakákoliv stránka nebude vypadat stejně na všech; například na počítači s IE6 v rozlišení 1600x1200, v textovém prohlížeči na notebooku anebo v prohlížeči Opera Mini na mobilním telefonu.

Nesnažte se, aby stránka vypadala všude stejně (například i zalamování řádků textu), ale aby na co nejvíce prohlížečích dala přečíst.
Je to docela věda, pár pravidel:
- Tvořte stránku podle pravidel W3C. Tím byste měl zajistit, že stránky se budou korektně zobrazovat v moderních prohlížečích (Opera, Firefox)
- Kontrolujte stránky i v Internet Exploreru (přece jen je to pořád ještě nejpoužívanější prohlížeč)
- Ověřte, že Vaše stránky jdou číst i bez obrázků, bez Flashe, bez JavaScriptu a bez kaskádových stylů. Hlavně menu a podobně
- styly připojujte přes externí soubor ( <link rel="stylesheet" href="soubor.css" /> ) Staré prohlížeče s částečnou (špatnou) podporou CSS tohle obvykle neumí, takže v nich sice bude stránka bez stylů, ale lepší než s bůhvíjakým stylem
- teď mě už nic dalšího nenapadá :)

Eater