Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
Zdravim ... jsem cerstvym drzitelem ziv. listu ... budu se zabyvat webdesignem ... mam kratce po skole a budu si takto privydelavat vedle sveho hlavniho pracovniho pomeru ... ohledne ucetnictvi a faktur nemam zadne zkusenosti ... tak chci pozadat o nekolik rad od zkusenych ... piste prosim jen pokud jste si jisti co a jak ...

- muzete mi doporucit nejaky jednoduchy programek na vystavovani faktur a vedeni ucetnictvi pro zivnostnika zabyvajiciho se webdesignem? pocitam, ze vystavim tak max 4 faktury za mesic

- mam bezny ucet u Ceske sporitelny, na kterem mam neco nasetreno ... chodi mi na nej i vyplata z prace ... je nutne pro potrebu teto zivnosti zrizovat dalsi ucet? A pokud ano jaky by mel byt?

- je mozne se nekde na internetu dozvedet co presne by mela faktura za webdesign obsahovat?

- je mozne zasilat zakaznikum fakturu emailem s nascanovanym razitkem?

- mam zivnostensky list na "reklama a marketing" ... co by bylo nejlepsi presne napsat do faktury aby mi to na tento obor sedelo?


predem diky za pripadnou pomoc ...
toník
Profil
autorem dotazu jsem ja ... forum me odhlasilo ... jeste bych upresnil dotaz ohledne zasilani faktur mailem ... ne s nascanovanym razitkem, ale podpisem ...
Ice
Profil
- ad1. dělám to v excelu - na ty čtyři za měsíc to postačuje.
- ad2. není potřeba
- ad3. to co každá jiná faktura. - Základní údaje o tobě, odběrateli, datum splatnosti, fakturovaná položka...
- ad4. ?
- ad5. to snad nemá smysl tam něco takového uvádět?
Freya
Profil
1. Faktury, stojí to pět stovek. V Excelu by to určitě taky šlo, ale tohle je rychlejší.

4. Aby ti finančák při kontrole uznal elektronickou fakturu, potřeboval bys k tomu nějaké šaškování s elektronickým podpisem, a to je imho zbytečná složitost. Posílám fakturu v PDF mailem i fakturu řádně oglejtovanou v papírové verzi.

5. Do reklamy a marketingu narveš skoro cokoli, tady bych se ničeho neobávala.
Joker
Profil
Znám člověka, co dělá faktury v PowerPointu :-)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0