Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
triniti Profil * |
zajímalo by mě, co mám udělat, aby mi na stránky chodilo víc lidí... propaguju je na každym chatu ( samozřejmě nenápadně:), ale furt to neni ono... POMOC!!!
|
||
Martin Kuželka Profil |
#2 · Zasláno: 12. 10. 2004, 14:15:41
Nápad č. 1 - kvalitní obsah (pokud bude kvalitní, návštěvníky si najde)
Nápad č. 2 - přestat "nenápadně" propagovat na chatech (mě by to spíš odradilo) Nápad č. 3 - trocha SEO určitě neuškodí |
||
SuE Profil |
#3 · Zasláno: 12. 10. 2004, 14:33:47
zaregistrovat je do katalogů na centrum.cz, seznam.cz, atlas.cz do příslušných sekcí
podstrčit adresu do jyxo.cz Dál záleži na obsahu - jestli jsou na to téma nějaká fora, dát si adresu stránek do podpisu, chodit na guestbooky stránek s podobným tématem a nechat tam občas odkaz - pozor, nepřehnat to, ať to lidi nenakrkne ukecat někoho na výměnu odkazů ... SEO třeba nedelat stránky s rámcama mít na stránkách title s výstižným popisem, používat často v textu slova, na které se má vyhledávat používat nadpisy jako h1, h2 ...a tam mít taky ta slova, která by někdo mohl hledat |
||
Webspy Profil |
#4 · Zasláno: 12. 10. 2004, 16:09:13
...a čekat. Dřív jsem si na třídní stránky dokonce dával reklamu na billboardu. Furt neuspokojivý výsledek. Na nový školní rok jsem je přesunul na jinou adresu, kašlu na reklamu, nikomu adresu nestrkám pod nos a ejhle - návštěvníci !
Mám rád lidi, kteří hledají stránky s obsahem, který je ani nezajímá, stránky hledají jen tak. A když už takový uživatel tvou stránku najde, musíš ho přesvědčit, aby na tvé stránky chodil častěji... Takže: Pokud máš web se zajímavým obsahem, ono se to pomalu, ale jistě nějak zviditelní :-) |
||
Martin Kuželka Profil |
#5 · Zasláno: 12. 10. 2004, 16:33:05 · Upravil/a: Martin Kuželka
Dřív jsem si na třídní stránky dokonce dával reklamu na billboardu.
To bylo IMHO dost zbytečné, protože koho zajímá nějaká třídní stránka? No, asi jenom toho kdo má s tou třídou něco společného. |
||
Časová prodleva: 20 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0