| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Blue Profil |
#1 · Zasláno: 18. 11. 2006, 10:14:45
Ahoj, předem prosím o shovívavost, jsem začátečník. Zkouším udělat stránky pomocí IFRAME.
Pochopila jsem, že pro menu na levé straně musím do všech stránek (index.htm a dalších) vložit cosi jako <iframe src="menu.htm" width=100 height=1000 frameborder="0" align="left" name=menu style="margin: 0; padding: 0" target="_top"> </iframe> což udělá menu široké 100 a vysoké 1000 (předpokládám, že pixelů), zarovnané doleva a bez orámování. Do stránky menu napíšu odkazy na jednotlivé stránky webu, a to do sloupečku a vycentrované. Zadám pevnou velikost písma těch odkazů tak, aby v tom sloupečku širokém sto byly akorát = ne moc malé ani nepřetékaly. DOTAZ: Bude se to menu zobrazovat všem stejně bez ohledu na rozlišení obrazovky? Doufám, že ano, když zadám napevno šířku menu i velikost písma menu. Předpokládám, že pokud má někdo větší či menší rozlišení, tak se ve STEJNÉM poměru zmenší či zvětší jak sloupeček menu, tak i odkazy v něm, ale pořád to bude vprostřed a pořád se to tam vejde. Uvažuju dobře? Nemám možnost vyzkoušet různá rozlišení a teorie mi není moc jasná, proto se ptám. Děkuju za trpělivost! |
||
| esemeska Profil |
#2 · Zasláno: 18. 11. 2006, 12:41:03
Blue
Melo by to tak byt, popr. si stahni Pspad, kde mas moznost vyzkouset nekolik rozliseni... |
||
| Blue Profil |
#3 · Zasláno: 18. 11. 2006, 13:21:38
Mockrát děkuju. Ještě prosím o radu - viz DOTAZ o kus níže. Nejdřív ale dovolte vysvětlení :-) Pomocí iframe zkouším udělat menu i záhlaví. Moje představa - menu široké 20% stránky zarovnané doleva, tj.