Autor Zpráva
marvas
Oplatí sa špecializovať?
Mám takúto otaázku.

Niesom až taký nováčik vo webdesigne ale zaujíma ma či sa mám špecializovať napríklad na funkciu kódera. Kód stránky píšem radšej. Grafiku veľmi nemám rád. Len sa pýtam či sa dá zarobiť aj ako kóder alebo je lepšie ked si všetko spravím sám. Len tak mimochodom som študent (16 rokov) a chcel by som začať nejako zarábať na webdesigne ale myslím, že neplnoletého nikto nezamestná.

Vyjadrite prosím svoj názor....
Railbot
Pokud si tvorbou www stránek chceš trošku přivydělat, tak můžes většinou zastoupit všečhny funkce pokud zrovna nepůjde o nějaký větší projekt a nejsi například na grafiku až tak velké poleno :))
Jinak samozřejmě můžeš se věnovat jen (nebo alespoň hlavně a zejména) kódeřině, tak jako třeba já a mnozí další.
HajekJirka
Dobrý den,
tak si k sobě najděte někoho, kdo rád dělá desing, ale neumí kod a vytvořte tým.
Railbot
HajekJirka
Tak zrovna takhle se většina lidí nikam nedostane, protože podobných "týmu" je zrovna v ČR/SK jako hub po dešti. Lepší je se už k někomu přidat nebo dělat na vlastní pěst a sám.
DoubleThink
Profil *
Je rozhodně lepší umět jednu věc vyjímečně, než 10 věcí průměrně. Sehraný tým pracuje vždy kvalitněji, než libovolně zdatný jednotlivec.
Railbot
Sehraný tým pracuje vždy kvalitněji
což určitě nebude případ někoho, kdo se po netu dá s někým dohromady a začnou si říkat tým nebo webstudio :o)
marvas
čiže aby som si začal niekoho hľadať do teamu. Alebo sa začnem učiť spraviť niečo poriadne vo Photoshope. Mne sa viac páči ta možnosť vytvoriť s niekým team.
Railbot
marvas
Alebo sa začnem učiť spraviť niečo poriadne vo Photoshope